فضلی: رئیس فدراسیون مشوق اصلی ماست

دارنده مدال طلا ووشو جهان گفت: حمایت های همیشگی رئیس فدراسیون، انگیزه کسب خوشرنگ ترین مدال را برایمان به همراه دارد.

فضلی: رئیس فدراسیون مشوق اصلی ماستامیرفضلی سانداکار وزن منفی 85 کیلوگرم تیم ملی ووشو در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اعلام کرد: در حال حاضر در نخستین مرحله اردوی آماده سازی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان به سر می بریم که خوشبختانه مثل همیشه با برنامه ریزی مسئولان فدراسیون شرایط خوب و ایده آلی برای ما فراهم کردند.این موضوع باعث شده تا از آغاز اردوها با جدیت تمرین کنیم و فقط  به كسب مدال طلا می اندیشم تا بتوانم این حمایت ها و توجه ها را جبران کنم.

وی افزود: با توجه به قوانین جدید مسابقات ووشو و انجام وزن کشی هر روزه، در حال حاضر در اردوی ما نیز این قوانین اجرا می شود،اما از آنجا که اکثر سانداکاران در یک وزن بالاتر از وزن همیشگی خود در مسابقات جهانی شرکت خواهند کرد،مشکل اضافه وزن نداریم و همه با 1 الی 2 کیلوگرم اضافه وزن،که کاهش آن فقط یک روز وقت می خواهد، سر وزن هستیم.


شروع خوبی نداشتم اما حریفم را ناک اوت کردم

دارنده مدال طلا جهان در خصوص رقابت انتخابی درون اردویی گفت: روز گذشته با معین تقوی که حریف هم وزن من هست اولین مبارزه انتخابی خود را داشتیم که با وجود اینکه شروع خوبی برای این مبارزه نداشتم اما خوشبختانه توانستم در همان راند اول حریفم را ناک اوت کرده و پیروز میدان شوم.

وی افزود: معین تقوی از سانداکاران خوبی است که از سال 2011 به مدت سه سال عنوان یار ذخیره در وزن خودم در اردوهای تیم ملی حضور دارد و اکثر اوقات در انتخابی ها مقابل هم قرار می گیریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رقابت های انتخابی دیروز در سطح خوبی برگزار شد زیرا اکثر اردونشینان از بهترین های آسیا و جهان هستند که در تیم ملی کشورمان حضور دارند و نتایج دیروز قابل پیش بینی بود.

گفتنی است:نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی ووشو کشورمان به منظور حضور در رقابت های قهرمانی جهان ( اندونزی) از شنبه 3 مرداد آغاز شده و تا دو هفته نیز ادامه دارد.

انتها پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار