علی نژاد: رای صد در صدی مجمع تایید عملکرد گذشته فدراسیون ووشو بود

رئیس فدراسیون ووشو گفت: با توجه به اینکه برای سومین بار توانستم رای صد در صد مجمع را برای ریاست فدراسیون ووشو کسب کنم، نشانگر رضایت و اطمینان جامعه ووشو از عملکرد من بود.

علی نژاد: رای صد در صدی مجمع تایید عملکرد گذشته فدراسیون ووشو بودمهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: کسب صد در صد آراء در مجمع علاوه بر اینکه نشانگر رضایت جامعه ووشو از عملکرد من در این فدراسیون بود، نشان می‌دهد که راه را درست رفته‌ایم و همان راه و اهداف را برای آینده نیز پیش رو خواهیم داشت با این تفاوت که این بار وظیفه‌ام سنگین‌تر از قبل خواهد بود.

وی ادامه داد: همچون گذشته به شیوه خاص خود در استعدادیابی در ووشو و توجه ویژه به رده‌های سنی پایه را سرلوحه کار خود قرار می‌دهیم.

علی نژاد افزود: حمایت اساسی سخت افزاری ونرم افزاری از استان‌ها، نگاه ویژه به مربیان، استخدام مربیان چینی، نگاه عدالت محور بدون توجه به جنسیت و قومیت‌ها وتوسعه ورزش ووشو و توجه خاصی به رده‌های سنی پایه از اساس کار ما خواهد بود.

وی در پایان در خصوص اعتراض 2 تن از نامزدهای ریاست فدراسیون ووشو در مجمع انتخاباتی گفت: این دوستان شرایط رقابت نداشتند به همین دلیل بی هیچ علت خاص سعی در بهم ریختن آرامش مجمع داشتند که خوشبختانه با تذکر مسئولان به سرعت حل شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: علی نژاد ، فدراسیون ، ووشو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار