نتایج روز نخست دیدارهای سانداکاران پسر؛

حاشیه برگزاری رقابت های بین الملی ووشو گرجستان

رقابت های بین الملی ووشو گرجستان از امروز شنبه 13 تیرماه در تفلیس آغاز می شود و از کشورمان تیم ملی جوانان ساندا در دو بخش پسران و دختران در این مسابقات حضور دارند.

مجید ملکی مدیر تیم های ملی ووشو به خبرنگار رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات بین الملی ووشو گرجستان امروز با حضور سانداكاراني از كشورهاي ترکمنستان، هند، قزاقستان، گرجستان، ایران و روسیه آغاز شد. رقابت های  بخش پسران از صبح امروز با درخشش سانداکاران کشورمان آغاز شد و دختران سانداکار نیز عصر امروز شنبه 13 تیرماه به میدان می روند.

وی افزود: در وزن 52 كيلوگرم؛ محمدرضا بیگدلی نماينده گرجستان را طي 2 راند شكست داد. در وزن 56 كيلوگرم، سامان پورباقر حريفي از كشور ميزبان را ناك اوت كرد. در وزن 60 كيلوگرم، آرمین ملك افراز به راحتي نماينده تركمنستان را مغلوب كرد. در وزن 65 كيلوگرم، مهدي پورباقر سانداكاري از گرجستان را از پيش روي برداشت. در وزن 70 كيلوگرم، يوسف صبری در دو راند حريفي از جمهوري آذربایجان را مغلوب كرد. در وزن 75 كيلوگرم، عادل نجفی نيز با غلبه بر ديگر نماينده ايران كه در قالب يكي از تيم هاي سبكي راهي مسابقات شده بود، به دور بعدي رسيد و در وزن 80 كيلوگرم، مرتضي ریسی در دور اول استراحت داشت و سپس حريفي از آذربايجان را شكست داد.

ملکی خاطر نشان کرد: این رقابت ها تا فردا شب یکشنبه 14 تیر ماه ادامه دارد و دیدارهای  بخش دختران نیز از عصر امروز آغاز می شود .

گفتنی است تيم ووشوي جوانان ايران با هدف آمادگی هر چه بیشتر به منظور حضور در مسابقات قهرماني آسيا كه مردادماه در چين برگزار مي شود، در این رقابت ها شرکت کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار