آغاز سومین مرحله اردوی تیم ملی ووشوی جوانان

جوانان ووشوکار از فردا دوشنبه 4 تیرماه در محل آکادمی ووشو سومین مرحله اردوی آمادگی خود را آغاز می کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سومین مرحله از اردوی آمادگی تیم های ملی ووشو جوانان  به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از دوشنبه چهار تیر در دو بخش  تالو (حرکات نمایشی) و ساندا (مبارزه) در محل آکادمی ووشو واقع در مجموعه ورزشی آزادی آغازشده  و به مدت دو هفته نیز ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است: در بخش مبارزه (ساندا) که فقط ویژه رده سنی جوانان است، در بخش بانوان 8 سانداکار در 4 وزن و در بخش مردان نیز 14 سانداکار در 8 وزن در اردوی تیم ملی ووشو اعزامی به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا حضور دارند که فردا  برای اینکه جزو نفرات ثابت تیم ملی شوند برای دومین بار با حریفان خود مبارزه می کنند.

در صورتیکه هر کدام از سانداکاران برای دومین بار حریفان خود را مغلوب کنند جزو نفرات ثابت تیم ملی می شوند،اما در صورتیکه هردو سانداکاردر مبارزه با هم به  نتیجه برابر برسند و هر کدام یک بار حریف خود را مغلوب کنند ، بازی به بار سوم کشیده می شود که این دیدار سوم عصر دوشنبه 4تیر برگزار می شود. ووشوکاران بخش بانوان در صورت باخت نیز همچنان بعنوان حریف تمرینی در اردو باقی می مانند ،اما در بخش مردان بنا به صلاحدید کادر فنی نفرات در اردو باقی مانده و یا حذف می شوند.

شایان ذکر است: این اردو همچنین با حضور دختران و پسران تالو کاردر رده های سنی نونهالان ،نوجوانان و جوانان برگزار می شود  که در بخش تالو با توجه به صلاحدید کادر فنی هر تالوکاری که شانس مدال آوری بیشتری برای تیم ملی داشته باشد در اردو باقی مانند و تعدادی از آنان حذف می شوند، که به طور حتم فردا در این بخش تعدادی اردو را ترک خواهند کرد.

تالو کاران اعزامی با مسابقات قهرمانی آسیا در بخش پسران توسط علیرضا بهرمن و بهروز گلی هدایت می شوند و نیز مریم معماری به همراه راضیه حاجی زاده مربیگری دختران تالوکار را عهده دار هستند. همچنین رامین موحدنیا بعنوان سرمربی و امیر اوجاقی و حسین محمدزاده بعنوان مربی تیم ملی جوانان ساندا هستند و ((ژانگ یو جیه ))سرمربی چینی تیم ملی ساندای بانوان به همراه راضیه طهماسبی فر هدایت رده سنی جوانان را بر عهده دارد.
گفتنی است: مسابقات قهرمانی جوانان  آسیا 12 تا 17 مردادماه به میزبانی چین برگزار می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: اردو ، نوجوانان ، ووشو ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار