نایب رئیس بانوان هیات بسکتبال خوزستان:

به 10 میلیون تومان برای تیمداری راضی هستیم/ اسپانسرها فقط به آقایان توجه می کنند

نایب رئیس بانوان هیات بسکتبال خوزستان از نابرابری در توجه به بسکتبال بانوان و آقایان در میان اسپانسرهای این استان می گوید.

به گزارش  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در حالی که خوزستان یکی از موفقترین استان های کشور در بسکتبال آقایان است و اسپانسرهای خوبی در سال های اخیر از این استان وارد سوپرلیگ شده اند، بانوان خوزستانی به 10 میلیون تومان هم برای تیمداری راضی هستند! این رقم در مقایسه با قراردادهای حرفه ای تیم های برتر خوزستان که گاهی در مواقع استثنایی شایعه میلیاردی بودن آنها به گوش می رسد، فاصله چشمگیری دارد.

معصومه ادهمی مسئول بخش بانوان بسکتبال خوزستان در حاشیه نشست نواب رئیس فدراسیون به خبرنگار ما گفت: سال قبل دو تیم در لیگ یک داشتیم که متاسفانه امسال نفت مسجد سلیمان حمایت خود را قطع کرد و تنها پالایش نفت در سوپرلیگ B بانوان از خوزستان باقی ماند. نفت خوشبختانه به سوپرلیگ A صعود کرد.

وی با بیان اینکه نیروهای بسیاری در بخش بسکتبال بانوان خوزستان حضور دارند، گفت: متاسفانه شرکت های اسپانسر در خوزستان حاضر به حمایت از بانوان نیستند. دلیل این موضوع را نمی دانم چون در سال های قبل پتروشیمی و نفت کمک می کردند و هیات هم تیم داشت اما از زمانی که هیات بسکتبال استان تیمداری نمی کند، شرایط بانوان بد شده است. در گذشته کعبی نایب رئیس فعلی فدراسیون والیبال مسئولیت ورزش بانوان استان را برعهده داشت و حضور وی به جلب کمک های مالی در بخش بانوان کمک زیادی می کرد.

ادهمی تاکید کرد: اگر در حد 10 میلیون تومان هم حمایت شویم در لیگ تیمداری می کنیم. البته فعلا نفت امیدیه قول داده است که سال آینده یک تیم راهی لیگ بانوان کند. ما در استان مربی کارآمد و علاقمندی مثل آب بری را داریم که کار او کمتر از آقایان نیست و با حضور نفراتی مثل او نیروهای خوبی تربیت شده اند اما به خاطر نداشتن تیم، بیشتر این نیروها را به شهرهایی مثل سنندج و تهران می فرستیم.

وی ادامه داد: تمام اعزام های ما به مسابقات مختلف بانوان تا 90 درصد با کمک خود بازیکنان و خانواده آنها صورت می گیرد. این در حالی است که بخش بسکتبال آقایان استان در حد خود فعال است اما هیچکس کمکی به بانوان نمی کند.

نایب رئیس بانوان هیات بسکتبال خوزستان از انتخاب 10 بازیکن بلندقد این استان در استعدادیابی فدراسیون برای بخش نونهالان خبر داد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار