در صورت قطعی اعلام شدن دوپینگ؛

اسلامی: باشگاه جریمه سنگینی را برای بازیکنان دوپینگی در نظر می گیرد/ یوسف وند اخراج نشده است

سرمربی تیم بسکتبال هفت الماس قزوین با تایید مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ 2 بازیکن تیم خود گفت: در صورت اثبات، هر تنبیهی که وزارت ورزش و مسئولان مربوطه در نظر بگیرند را می پذیریم.

محمدرضا اسلامی که در آستانه هفته ششم لیگ حرفه ای با چند موضوع به طور همزمان مواجه شده است در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ابتدا در مورد موضوع دوپینگ بازیکنان خود توضیح داد: موضوع مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ دو بازیکن ما اتفاق افتاده و یکی از آن دو نفر هم اصلا در ترکیب تیم نیست.

 به ما اعلام کرده اند که دو بازیکن را تا اعلام نتیجه نهایی به حالت تعلیق در آوریم ما هم به هر طریقی حامی هر تنبیهی از سوی وزارت ورزش و سازمان مربوطه هستیم. ضمن اینکه باشگاه به مراتب تنبیهات سنگینتر و سختتری را در نظر می گیرد چون به غیر از اینکه در مقطع فعلی دست ما را از نظر بازیکنان خالی می گذارند، آبروی تیم را هم می برند.

وی ادامه داد: چندین سال است که در سوپرلیگ تیم دارم و هر سال هم از ما آزمایشات دوپینگ زیادی گرفته اند. چون می دانیم که پاک کار می کنیم حتی حاضریم سر تمرینات از بازیکنان آزمایش بگیرند.

ما با تیم بندرکنگ و بدون هیچ بضاعتی کار خود را شروع کردیم و هدفمان هم خدمت بود حالا با چنین اتفاقی به طور کلی آبروی مجموعه زیر سوال می رود. درست است که دوپینگ شخصی بازیکن ارتباطی به ما ندارد اما چون تحت مدیریت تیم من است، مشکل ایجاد می کند.

اگر به دویدن است چند دونده استخدام کنند
اسلامی تاکید کرد: من همیشه به بازیکنان می گویم که هر چه استفاده می کنند حتی قرص و داروی معمولی را هم با بدنساز تیم مطرح کنند که مشکلی پیش نیاید اما حالا چند نفری که دنبال برخی مسائل دیگر هستند، واقعیت ماجرا را نمی بینند. بازی های ما را که تماشا کنید حتی 5 حمله و دفاع بدون برنامه را نمی بینید اما انقدر کم لطفند که همیشه می گویند این تیم می دود. اگر به دویدن است که سایر تیم ها هم 5 دونده حرفه ای استخدام کنند تا برای آنها در بازی بدوند. 

بازیکن 15 ساله در سالن بدنسازی مشاوره گرفته است
سرمربی هفت الماس تاکید کرد: قطعا بحث دوپینگ بازیکنان اشتباه بوده است. یکی از آنها که 15 سال دارد و در فصل تابستان برای بدنسازی به سالنی می رفته است. یک بدنساز به او توصیه هایی برای بلند شدن قد و این مسائل کرده بود. با نفر دوم هم هنوز رو در رو صحبت نکرده ام اما او با اطمینان می گوید چیزی استفاده نکرده است و 5 میلیون هزینه برای مواد مطرح شده لازم بوده است که از پس آن برنمی آید. من هم از او خواستم اگر اطمینان دارد که چیزی مصرف نکرده است درخواست نمونه B بدهد و باز هم مرور کند که هیچ قرص و داروی اشتباهی استفاده نکرده باشد. این بازیکن هم بسیار معتقد و با شخصیتی خوب است و خبر دوپینگ او برایم غیرقابل باور بود.

موضوع حیثیت مطرح است
اسلامی که تاکید داشت مسائل زیادی در سال های کار برایش پیش آمده اما از هیچ چیز به این اندازه ناراحت نشده است، گفت: این موضوع حیثیت آدم است. یک عمر با خوشی همه چیز سپری می شود و بعد چنین اتفاقی می افتد. من خودم را سرزنش می کنم که چرا در مجموعه ما این موضوع پیش آمد. امیدوارم اگر کسی بازیکن ما را فریب داده است به دنبال این هم باشند که چه کسانی بازیکن 15 ساله را به این سمت برده اند؟

اسلامی با تاکید بر اینکه هنوز حکم کمیته انضباطی روز گذشته به وی ابلاغ نشده است، گفت: کمیته انضباطی به خاطر مصاحبه ای که گفته بودم سهل انگاری در جریان اعزام نشدن یوسف وند به کمپ بدون مرز از سوی فدراسیون بوده است من را دعوت کرد. دولو سرپرست فدراسیون مدارکی را نشان داد و قسم خورد که کارهای مربوط به یوسف وند را انجام داده است. من هم گفتم که در مصاحبه ام قید شده است، اگر سهل انگاری اتفاق افتاده، خیانت است اگر نه که حرف من مصداق پیدا نمی کند.

بحث یوسف وند اخراج نبوده است 
اسلامی در پاسخ به اینکه شنیده می شود محمد یوسف وند به خاطر درگیری با وی از هفت الماس اخراج شده است، گفت: احساس کردم یوسف وند شرایط روحی خوبی ندارد و به همین دلیل وی را برای استراحت فرستادم. یوسف وند با ما همچنان قرارداد دارد و بعد از حل مشکلات برای ادامه قرارداد خود به تیم برمی گردد. بحث اخراج و بیرون کردن هم مطرح نیست. 

وی ادامه داد: تیم من حتی کل بازیکنان خود را هم داشته باشد، با تقویت سایر تیم ها شرایط سختی در لیگ حرفه ای دارد. ما بدون یار خارجی 15 بازیکن داریم. 7 نفر که به خاطر مصدومیت و مسائل دیگر بیرون هستند. اگر مربی را هم به میان تماشاگران بفرستند، چه شرایطی خواهد بود؟ من که همیشه خوش بین هستم و این را امتحان خدا می دانم. امیدوارم که حکمت و خواست خدا باشد نه موضوعات دیگر.


انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار