بعد از شکست مقابل مهرام در تهران؛

لاله زاه: نشان دادیم توان رقابت با هر تیمی را داریم

بازیکن تیم بسکتبال نفت آبادان بعد از کشاندن بازی با مهرام به وقت اضافه گفت: این بازی نشان داد که تیم نفت می تواند با هر تیمی در لیگ رقابت کند.

یونس لاله زاده بعد از شکست در وقت اضافه مقابل مهرام به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ما یک سوتی دادیم و در آبادان آن را جبران می کنیم. تیم نفت به دنبال پیشرفت است و فصل یک روزه نیست که با یک باخت تمام شود. همین که در حال پیشرفت هستیم ما را راضی می کند.

وی در مورد وقت اضافه بازی با مهرام توضح داد: همیشه می توان گفت که بهتر از این هم ممکن بود. ما تلاش کردیم. تمام بازیکنان و کادرفنی تلاش کردند. متاسفانه در وقت اضافه بعضی شوت ها داخل سبد نرفت و ضد حمله خوردیم.

لاله زاده ادامه داد: ما روز به روز با بازیکنان خارجی هماهنگتر می شویم. این مسائل پیش می آید. همه چیز تجربه می شود. هیچ گروهی بدون اشتباه و خطا نیست. در بازی با مهرام تنها نشان دادیم که تیم بزرگی هستیم و به موفقیت در مرحله پلی آف فکر می کنیم. بازی با مهرام نشانه ای بود که تیم نفت می تواند با هر تیمی رقابت کند.

بازیکن 26 ساله نفت در پاسخ به شرکت نکردن برخی بازیکنان از جمله خودش در دفاع تیمی گفت: همه ما به دنبال موفقیت تیم هستیم و اگر هم در بازی ها تک تک بازی می کنیم به این خاطر است که مهره ها نقطه قوت تیم هستند. هیچکس در ایران نمی تواند بازیکنان ما را دفاع کند. دفاع کردن از گارد رأس تیم تا خودم و اصغر کاردوست  سخت است.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار