سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان بعد از اعلام محرومیت 3 جلسه ای از بازی های خانگی گفت: اگر تماشاگر کاری کرده است، تماشاگران را محروم کنند. چرا تیم را از بازی خانگی محروم می کنند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ جلسه کمیته انضباطی برای بررسی اتفاقات بازی هفته ششم تیم های شهرداری گرگان و مهرام در حالی دیروز 16 اسفند برگزار شد که هیچ نماینده ای از تیم گرگان به این جلسه دعوت نشده بود. در حالی که گرگانی ها از ناظر بازی شکایت داشتند، طبق صحبت های کرمانشاهی رئیس کمیته انضباطی، گزارش ناظر و داوران برای قضاوت مورد استناد قرار گرفته است!

با این شرایط اعضا تیم شهرداری گرگان نسبت به رأی صادر شده شکایت دارند.

اسداله کبیر سرمربی گرگان با اشاره به حضور نداشتن نمایندگان این تیم در جلسه کمیته انضباطی می گوید: اگر در یک دادگاه صالحه حکم می دادند، منصفانه بود اما یک طرفه به قاضی رفته اند. مقصران دیگر آزاد می گردند و ما محروم می شویم. مگر از تیم ما کسی به داور یا حریف توهین کرد؟ اگر تماشاگر کاری کرده است، تماشاگران را محروم کنید، چرا مسابقات را به شهر دیگری منتقل می کنید؟

یکی از مسببین تشنجات خود ناظر بود

کبیر اعتقاد دارد که باید یک نماینده از تیم گرگان به کمیته انضباطی دعوت می شد. وی ادامه می دهد: یکی از مسببین اتفاقات و تشنجات خود ناظر بازی بود. از طرفی برخی تیم ها در لیگ ملی هم انقدر پی گیری کردند که در بازی با مهرام از حضور تماشاگران محروم شدیم، این بار هم همین پی گیری ها انجام شده بود تا تماشاگران ما را محروم کنند. 

سرمربی گرگان در مورد احتمال کناره گیری از لیگ که در روزهای اخیر مطرح شده است، توضیح داد: مسئولان باشگاه این حرف را زده اند اما هنوز جلسه ای نگذاشته ایم و چیزی را ابلاغ نکردیم. فعلا نامه نوشته ایم که هیچ تصمیمی قابل قبول نیست مگر اینکه جلسه ای با حضور ما برگزار شود و مسائل به صورت عادلانه بررسی شوند. 

حراست به وزارت ورزش نامه زده است

طیبی سرپرست گرگان هم که کنار کبیر حضور داشت، تاکید می کند: تمام مدارک این بازی جمع شده است و حراست بدون اینکه ما خبر داشته باشیم به وزیر ورزش نامه زده است که آقای هاشمی باعث تمام اتفاقات بوده است. وی از روز قبل از بازی کارهای خود را شروع کرده بود. در جریان بازی هم ناظر مسابقه با وجود اینکه دوست 40 ساله من است، هیچ کاری به حضور دائمی هاشمی در زمین نداشت اما به طور مکرر به سرمربی من می گفت که بنشیند.

وی می گوید: تماشاگر اگر اشتباه کرده است بقیه چه گناهی دارند؟ تماشاگر را محروم کنید. مگر می شود ما زمین خودمان را داشته باشیم اما به یک استان دیگر برویم؟ 

سرپرست گرگان اعتقاد دارد که برخی اتفاقات بازی هم باید بهتر بررسی شود. برای مثال جریان سعید داورپناه که "چشم خود را با باند بسته بود اما به نظر می رسید که اتفاقی برای او نیفتاده است" یا توهین اوشین ساهاکیان به کاوه نورافزا که باعث شد نورافزا با وجود آرامش همیشگی به یکباره "مانند کسی که مار به او زده باشد!" قصد حمله داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: کبیر ، گرگان ، مهرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار