محمدرضا مشحون و خمجانی از فدراسیون بسکتبال خداحافظی می‌کنند

تغییراتی که دولو سرپرست فدراسیون بسکتبال وعده آن را به اهالی رسانه داده بود با خبر تحولات در رأس چند کمیته در فدراسیون مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هر چند هنوز خبر رسمی در مورد تغییرات فدراسیون بسکتبال اعلام نشده است اما بعد از گمانه زنی های چند روز اخیر بالاخره مشخص شد که مسئولان کمیته های مختلف فدراسیون تا قبل از پایان سال 93 جای خود را به گزینه های وزارت ورزش می دهند.

گویا حکم این نفرات هم زده شده است و ظرف یک یا دو روز آینده خداحافظی نفرات قبلی و معرفی گزینه های جدید صورت می گیرد.

براین اساس محمدرضا مشحون مدیر تیم های ملی بسکتبال که بعد از خداحافظی برادر خود همچنان در این سمت حضور داشت جای خود را به عباس آقاکوچکی سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر می دهد.

مسعود عماری که در بخش جانبازان و معلولین فعال است نیز به عنوان دبیر فدراسیون جای حمید خمجانی را می گیرد.

مسعود قاسمی مربی اسبق تیم بسکتبال ب آ شیراز که در بخش پژوهشی وزارت و جوانان نیز فعال است به عنوان رئیس کمیته مربیان به جای محمود پورشرفی معرفی می شود.
خشایار ثابتی پزشک تیم مهرام به عنوان گزینه کمیته آموزش جای مهران سررشته را می گیرد و در نهایت لیلا زکی زاده هم به جای صادق قنبری به عنوان مسئول بخش بین الملل فدراسیون معرفی می شود.

گفتنی است از ظهر امروز جلسه کمیته انضباطی در مورد اتفاقات دیدار تیم های شهرداری گرگان و مهرام تهران در هفته ششم لیگ حرفه ای بسکتبال آغاز شد. در این جلسه نماینده های وزارت ورزش و جوانان نیز حضور دارند و به بازبینی فیلم مسابقه می پردازند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار