هفته ششم لیگ ملی بسکتبال؛

شانس صدرنشینی مهرام و دانشگاه آزاد

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام صدرنشین لیگ حرفه ای در هفته ششم مسابقات استراحت دارد. با غیبت پتروشیمی رقیبان تهرانی بهترین شانس را برای گرفتن صدر جدول دارند.

به گزارش  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته ششم لیگ حرفه ای بسکتبال فردا چهاردهم اسفند برگزار می شود.

تیم پتروشیمی بندرامام که در هفته های اخیر با یک بازی بیشتر در صدر جدول قرار داشت، این هفته با قرعه استراحت روبرو است. تیم های مهرام و دانشگاه آزاد با استفاده از این فرصت امکان گرفتن صدر جدول را دارند.

تیم مهرام که در لیگ ملی مقابل گرگان شکست خورده بود در این هفته بار دیگر به این شهر سفر می کند. تماشاگران گرگانی که در لیگ ملی به خاطر محرومیت موفق به تماشای برد تیم خود مقابل مهرام نشدند، بار دیگر به خاطر اتفاقات هفته قبل در بازی با ثامن مشهد در آستانه محرومیت قرار گرفتند.

تیم دانشگاه آزاد هم در حالی میزبان هفت الماس قزوین است که شنیده می شود محمدرضا اسلامی سرمربی این تیم بعد از جلسه روز قبل کمیته انضباطی با دو جلسه محرومیت جریمه شده است. 

هفت الماس در هفته های اخیر محمد یوسف وند را هم در اختیار ندارد. هر چند اسلامی تاکید می کند که یوسف وند به خاطر شرایط روحی بد خود به استراحت رفته است اما در این مورد هم شنیده می شود که یوسف وند بعد از دعوا با اسلامی از هفت الماس اخراج شده است.

ماجراهای تیم قزوینی به همین جا ختم نمی شود و از زمان اعلام دوپینگ 2 بازیکن بسکتبال، نام دو بازیکن این تیم به عنوان نفراتی مطرح شد که تست دوپینگ آنها مثبت شده است.

با تمام این اوصاف هفت الماس شرایط خوبی در دیدار خارج از خانه مقابل دانشگاه آزاد نخواهد داشت.

در دو بازی دیگر این هفته هم تیم پمینا میزبان ثامن مشهد است و تیم نفت آبادان در بازی جنوبی ها میزبان صنایع ماهشهر است.

برنامه هفته ششم لیگ حرفه ای؛ پنجشنبه 14 اسفند:
پمینا اصفهان – ثامن مشهد
دانشگاه آزاد – هفت الماس قزوین
شهرداری گرگان – مهرام تهران
نفت آبادان – صنایع ماهشهر

تمام بازی های این هفته رأس ساعت 16 آغاز می شوند.


اتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار