بعد از دیدار تیم های نفت و مهرام؛

سرمربی نفت: برنده بازی ما هستیم/ سرمربی مهرام: بازیکنان ایرانی من از خارجی های نفت بهترند

سرمربیان دو تیم بسکتبال نفت آبادان و مهرام تهران بعد از بازی هفته پنجم لیگ حرفه ای در مورد تیم خود صحبت کردند.

به گزارش  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛حماد سامری سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان بعد از بازی مقابل مهرام تهران که در وقت اضافه با برتری مهرام تمام شده بود در جمع خبرنگاران گفت: به نظرم برنده این بازی ما هستیم و تنها تا این اندازه قادر به پاسخ در مورد شرایط این بازی هستم. آنهایی که بسکتبال را بهتر بلدند متوجه می شوند که وقتی اختلاف بازی به 10 امتیاز رسید، خطایی که در نیمه زمین گرفته شد چه تاثیری در بازی داشت.

وی در پاسخ به سوالات مربوط به داوری گفت: قضاوت بازی را تنها باید ببینیم و بپذیریم. ما برنده بازی هستیم چون مقابل تیم قهرمان لیگ ملی با تمام داشته های آنها بازی خوبی انجام دادیم. 
وی ادامه داد: به مردم آبادان تبریک می گویم که تیم خوب و با غیرتی در شهر خود دارند.

هاشمی: من بازیکنانم را توجیه نکردم
مصطفی هاشمی سرمربی تیم مهرام که بارها در جریان بازی مقابل نفت از بازیکنان خود می خواست که اجازه شوت زدن به گاردهای حریف را ندهند، بعد از بازی بار دیگر تقصیرات را به گردن گرفت و در جمع خبرنگاران گفت: خیلی بازی سختی بود و فکر می کنم باعث و بانی آن من بودن که بازیکنانم را خوب راهنمایی نکردم. بازیکنان زحمت کشیدند و مقصر من هستم. دنبال توجیه هیچ چیز هم نیستم.

وی ادامه داد: اینکه اجازه دادیم بازیکنان پیرامونی حریف در تمام مدت داخل بازی باشند به خاطر راهنمایی نکردن من است. باید به شکلی این بازیکنان از جریان بازی خارج می شدند.

هاشمی در مورد بازیکنان خارجی نفت گفت: اعتقادم این است که بازیکنان ایرانی من از بازیکنان خارجی نفت قویترند. بازیکن خارجی حریف دلیل نمی شود که تمرکز خود را از دست بدهیم. فرق بازیکن خارجی آنها با فرید اصلانی و سجاد مشایخی چیست؟ آیا یار خارجی آنها از آرمان زنگنه بهتر است؟

گفتنی است تیم مهرام موفق به شکست نفت با نتیجه 94 بر 91 در وقت اضافی شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار