مطهری:هر بازی برای ما حکم فینال دارد/کنعانی زادگان:نمی توان هیچ یک از رقیبان را دست کم گرفت

ارسلان مطهری پس از برد پر گل تیم ملی امید مقابل نپال گفت:بازی نسبتا خوبی را انجام دادیم.اما خیلی می توانیم بهتر باشیم.

مطهری:هر بازی برای ما حکم فینال داردبه گزارش  خبرنگار  ورزشی باشگاه خبرنگاران  ارسلان مطهری پس از برد پر گل تیم ملی امید مقابل نپال گفت:بازی نسبتا خوبی را انجام دادیم.اما خیلی می توانیم بهتر باشیم.

وی ادامه داد:در نیمه اول کمی استرس داشتیم٬اما خدا رو شکر در نیما دوم توانستیم بدون هیچ استرسی بازی خودمان را انجام بدهیم.

مطهری در مورد بازی های بعدی تیم ملی امید ایران در مقدماتی المپیک ریو گفت:هر بازی برای ما حکم فینال دارد٬چرا که تنها یک تیم از این گروه صعود می کند.ممکن است با یک تساوی حذف شویم.بنابر این حق نداریم تا هیچ تیمی را دست کم بگیریم.

مهاجم تیم ملی امید در مورد گلی که برابر نپال به ثمر رساند نظرش را  بیان کرد و گفت:شکر خدا که تواستم تلاش بچه ها را به گل تبدیل کنم.گل زدن من زیاد مهم نیست.خوشحال شدن هواداران از از برد امروز مهمتر است.امیدوارم تا این بردها ادامه داشته باشد.

امیر ارسلان مطهری در خصوص صعود به المپيك گفت:از الان خیلی زود است تا در مورد المپیک صحبت کنیم.کار بسیار مشکلی داریم.اما ما با تمام توان در تمامر مسابقات حاضر می شویم تا دوباره شرمنده هواداران نشویم.

کنعانی زادگان:تیم ملی امید نمی تواند هیچ یک از رقیبانش را دست کم بگیرد

حسین کنعانی زادگان در خصوص پیروزی مقابل نپال گفت:بچه ها همان تاکتیکی که مربیان خواسته بودند را ارائه دادند.کل بازی یکطرفه بود و ما سر تر بودیم.می توانستیم با اختلاف بیشتری این تیم را شکست دهیم٬اما  برخی موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد .

این بازیکن در مورد اینکه از زمانی که خاکپور به این تیم آمده آنها باخت نداشته اند نظرش را اینگونه بیان كرد و گفت: واقعا کار کردن با آقای خاکپور لذت بخش است.در این چند ماه واقعا زحمات زیادی برای این تیم کشیده است و ما هم باید جواب این زحمات را بدهیم.دعا کنید تا این روال ادامه داشته باشد و در بازی های بعدی هم هیچ باختی نداشته باشیم.

مدافع تیم ملی امید با اشاره به اینکه در مرحله مقدماتی کار راحتی ندارند گفت: ما کار ساده ای نداریم.تمام حریفان ما حرفه ای شده اند و با برنامه وارد این بازی ها شده اند‌.اگر از حالا حریفان را دست کم بگیریم دچار همان چیزی می شویم که در این ۴۰ سال اخیر شدیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار