آغاز مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک + اسامی داوران و ناظران

مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک والیبال روز جمعه 15 اسفندماه آغاز می شود تا چهار تیم صعود کننده برای صعود به دیدار نهایی به مصاف یکدیگر بروند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان جام زنده یاد حسین معدنی روز جمعه با دو مسابقه در شهرهای آمل و اردکان پیگیری خواهد شد.

در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک، تیم های کاله جوان و ذوب آهن اصفهان در آمل ، پیشگامان شفق اردکان و مناطق نفت خیز جنوب در اردکان به مصاف یکدیگر می روند .

دور رفت این رقابت ها روز جمعه 15 اسفندماه با دو مسابقه در شهرهای آمل و اردکان و دور برگشت نیز روز چهارشنبه 20 اسفندماه در شهرهای اصفهان و اهواز پیگیری خواهد شد.

در صورتی که تیم های صعود کننده در دو مسابقه مشخص نشوند، دیدار سوم روز یکشنبه 24 اسفندماه در شهرهای آمل و اردکان برگزار خواهد شد و مرحله نهایی نیز روز سه شنبه 26 اسفندماه در سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد.

اگر فینالیست های لیگ دسته یک در دو مسابقه مرحله نیمه نهایی مشخص شوند، روز دوشنبه 25 اسفندماه مرحله نهایی این رقابت ها در سالن والیبال فدراسیون برگزار خواهد شد.

برنامه دور رفت مرحله نیمه نهایی به قرار زیر است:
 
آمل، ساعت 16: کاله جوان – ذوب آهن اصفهان
ناظر: غفار درخشنده، داور اول: حمید راهجردیان و داور دوم: محمد عشقدوست


اردکان، ساعت 17: پیشگامان شفق اردکان – مناطق نفت خیز جنوب
ناظر: خلیل یگانه مجد، داور اول: محمد شاهمیری و داور دوم: وحید پورکاشیان


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار