لیگ دسته یک؛

میزان و شهرداری ارومیه حذف شدند

دیدارهای سوم مرحله پلی آف لیگ دسته یک امروز یکشنبه در دو شهر مشهد و اردکان با ناکامی میزان فردای مشهد و شهرداری جوان ارومیه پیگیری شد تا این دو به مرحله نیمه نهایی صعود نکنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛دیدار سوم مرحله پلی آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته اول کشور جام زنده یاد حسین معدنی امروز با صعود تیم های مناطق نفت خیز جنوب و پیشگامان شفق اردکان پیگیری شد.

در نخستین مسابقه این مرحله تیم میزان فردا در سالن مهران مشهد میزبان مناطق نفت خیز جنوب بود که سه بر دو مغلوب میهمان خود شد و از راه یابی به مرحله نیمه نهایی بازماند.

مناطق نفت خیز در ست های اول و چهارم با امتیازهای 25 بر 21 و 27 بر 25 مغلوب میزان شد اما در ست های دوم، سوم و پنجم با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 23 و 15 بر 13 به پیروزی رسید.

در دومین مسابقه امروز پیشگامان شفق اردکان موفق به شکست سه بر یک شهرداری جوان ارومیه شد و جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست آورد.

شهرداری جوان ارومیه در ست دوم 27 بر 25 به پیروزی رسید اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 27 بر 25 و 25 بر 17 مغلوب میزبان خود شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

بدین ترتیب در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک تیم های کاله جوان و ذوب آهن اصفهان به مصاف یکدیگر می روند و مناطق نفت خیز جنوب نیز با پیشگامان شفق اردکان بازی خواهد کرد.

دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک روز جمعه 15 اسفند ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: میزان ، شهراری ، ارومیه ، لیگ ، دسته ، یک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار