افروزی: برای اولین بار یک لشگر مصدوم کار را شروع نمی‌کنیم!

پس از آمدن کواچ سر مربی تیم ملی والیبال کشورمان به تهران و بررسی وضعیت بازیکنان، بحث مصدومیت‌های ملی پوشان هم از اهمیت به سزایی برخوردار بود.

افروزی: برای اولین بار یک لشکر مصدوم کار را شروع نمی‌کنیم!سیامک افروزی پزشک و فیزیوتراپ تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من امسال به عنوان پزشک تیم میزان در لیگ حضور داشتم ولی به طور کامل در جریان وضعیت جسمانی و سلامتی ملی پوشان بودم. به طور مرتب هر یک هر هفته یک بار با ملی پوشان مصدوم از طرق مختلف در ارتباط بوده و وضعیت  مصدومیت و روند بهبودی آن‌ها را پیگیری می‌کردم.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت وضعیت جسمانی ملی پوشان گزارش درمان بازیکنان را هر یک ماه یک بار در طول فصل جاری برای کواچ ارسال می‌کردم و این مساله باعث شد تا سرمربی تیم ملی از وضعیت بازیکنان به خوبی آگاه باشد و بداند برای شروع تمرینات چه بازیکنانی می‌توانند با صد در صد آمادگی در تیم حضور داشته باشند. 

وی گفت: ما همه ساله پس از پایان مسابقات لیگ با یک لشگر مصدوم مواجه می‌شدیم و این مساله کار را برای شروع تمرینات و اردوها سخت می‌کرد اما، خوشبختانه امسال وضعیت فرق کرده و ملی پوشان هیچ مصدومیت جدی و سنگینی ندارند، و معتقدم کاهش میزان مصدومیت‌ها را مدیون برگزاری هفته‌ای یک بازی در طول لیگ امسال بودیم شاید برخی مربیان از نظر فنی با این نوع اجرای مسابقات مخالف هستند ولی من از نظر یک پزشک می‌گویم که نوع اجرای لیگ امسال مصدومیت‌ها را به حداقل رساند.

پزشک تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص وضعیت امیر غفور، میلاد عبادی پور و حمزه زرینی بازیکنان مصدوم لیگ اظهار داشت: من در حال حاضر نمی‌توانم به طور قطعی در خصوص شرایط جسمانی آنها نظر خاصی بدهم باید به طور کامل شرایط آن‌ها را بررسی کنم تا به نتیجه قطعی برسم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار