موحدی: میزبانی‌ها، نواقص ساحلی شهرها را نمایان می‌کند

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان گفت: با برگزاری مسابقات لیگ در شهرهای مختلف از وضعیت زمین های ساحلی مطلع می‌شویم.

حمید موحدی سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه زمین‌های ساحلی برخی شهرها از جمله بندر عباس با مشکلات سخت‌افزاری زیادی همراه بود. خوشبختانه این میزبانی‌ها باعث می شود تا به نقایص زمین های ساحلی پی برده و راه‌کارهای حل مشکلات آن را به مسئولان هیئت‌های استانی گوشزد کنیم تا در میزبانی دوره بعد این مشکلات وجود نداشته باشد. 

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به این که ساحلی بازان کشور در نیمه دوم سال جاری برای نخستین در جریان مسابقات لیگ قرار گرفتند و چند بازی متوالی در فاصله زمانی کم انجام دادند این مساله آمادگی ملی پوشان و دیگر ساحلی بازان مستعد کشور را به خوبی فقط حفظ و ارتقا داد. 

موحدی تصریح کرد: از میان میزبانان این دوره از مسابقات لیگ، زمین‌های قشم از نظر جنس و عمق ماسه بسیار عالی و حرفه‌ای هستند. نبی عامریان، مدیر کل برنامه‌ریزی و بودجه منطقه آزاد قشم، مسئولیت کمیته ساحلی هیئت والیبال قشم را بر عهده گرفته است و می‌تواند از امکاناتی که در اختیار دارد در راستای رشد والیبال ساحلی استفاده کند.

وی خاطر نشان کرد: ما می‌خواهیم در راستای اجرای لیگ والیبال ساحلی سنتی را به مدن برسانیم، نیل به این هدف کار بسیار سختی است، چون از سوی برخی ساحلی بازان که کارشان را به طور سنتی دنبال می‌کنند مقاومت پیش می‌آید ولی بازهم از اهداف خود کوتاه نمی‌آئیم. می‌خواهیم در والیبال ساحلی به جایی برسیم که جزو مدعیان دنیای مدرن این رشته شویم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: موحدی ، میزان ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار