دولت انگلیس مفقود شدن 114 پرونده محرمانه کودک‌آزاری مسئولین این کشور را تایید کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی‌میل، دولت انگلیس مفقود شدن 114 پرونده محرمانه کودک‌آزاری مسئولین این کشور را تایید کرد.

این در حالی است که چندی پیش، با افشای موارد متعدد کودک‌آزاری توسط مسئولین دولتی انگلیس، فعالان اجتماعی این کشور خوستار بررسی و رسیدگی به جرائم این افراد شده‌ بودند. گفته می‌شود زمانی که گروهی از وکلای بلندرتبه این کشور به بررسی این پرونده‌ها پرداختند، متوجه مفقود شدن بیش از 114 پرونده شدند که این موضوع بلافاصله توسط دولت انگلیس نیز تایید شد.

 به گفته مسئولین بایگانی، این پرونده‌ها مدت‌ها پیش به وزارت کشور فرستاده‌ شده‌اند، اما از آن زمان تا کنون هیچ اثری از آنها نیست. موضوع گم شدن این پرونده‌ها در حالی فاش شده که 4 مورد جدید و جنجال‌برانگیز کودک‌آزاری توسط مسئولین عالی‌رتبه دولت این کشور کشف شده است. 

"مارک سدویل"، دبیر بخش مربوط به پرونده‌های جرائم مسئولین در وزارت کشور انگلیس، دیوید کامرون، نخست‌وزیر این کشور را به اقدام فوری در رابطه با این موضوع فرا خوانده است. با این وجود، موضوعی که هم‌اکنون مطرح شده این است که آیا ممکن است پرونده‌هایی که تا کنون بررسی ‌شده‌اند و حکم‌هایی که دادگاه برای مجرمان صادر کرده‌ است، به دلیل ناقص بودن پرونده‌ها و مفقود شدن برخی شواهد، نادرست و ناعادلانه بوده باشند؟




انتهای پیام/
برچسب ها: پرونده ، انگلیس ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار