پایگاه نظامیان آمریکایی در میدان گازی کونیکو در حومه شرقی دیرالزور سوریه طی ۲۴ ساعت گذشته برای سومین بار با راکت هدف قرار گرفته شد.

منابع خبری در سوریه گزارش دادند که پایگاه نظامیان آمریکایی در میدان گازی کونیکو در حومه شرقی دیرالزور سوریه طی ۲۴ ساعت گذشته برای سومین بار با راکت هدف قرار گرفته شد.

به گزارش شبکه المیادین، خبرنگار این شبکه در این باره گزارش داد که نیرو‌های آمریکایی بلافاصله پس از هدف قرار گرفتن پایگاه گازی کونیکو، بمب‌های آتش زا به سمت حریم هوایی اطراف این پایگاه شلیک کردند.

بر اساس این گزارش به دنبال این حمله هواپیما‌ها و بالگرد‌های نظامی آمریکا در حومه شرقی دیرالزور و پایگاه نظامی در میدان کونیکو در شمال دیرالزور به پرواز در آمدند.

تاکنون هیچ فرد یا گروهی مسؤولیت این حمله را برعهده نگرفته است.

با آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه و بمباران‌های بی وقفه مناطق مسکونی، آموزشی و درمانی این منطقه از سوی بمب افکن‌های رژیم تل‌آویو، هر یک از گروه‌های مقاومت اسلامی منطقه وظیفه‌ای را در حمایت از مردم مظلوم غزه به عهده گرفته است.

در این بین گروه‌های عراقی با هدف قرار دادن بیش از یک‌صد باره پایگاه‌های آمریکایی در عراق و سوریه به آمریکایی‌ها تفهیم کرده‌اند که هزینه حمایت از رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه بسیار بالاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار