شمار کشته‌های اصابت موشک ضد هوایی رژیم صهیونیستی به یک زمین فوتبال در منطقه مجدل شمس در جولان اشغالی به ۱۲ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری «سما» فلسطین، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که حال برخی از مجروحان که پیش از این تعداد آنها ۴۰ نفر اعلام شده بود، وخیم گزارش شده است.

پیش از این تعداد کشته‌ها ۱۱ و شمار مجروحان ۴۰ نفر اعلام شده بود.

این حمله پس از آن رخ می‌دهد که رژیم صهیونیستی مدعی شد که منطقه مجدل شمس در جولان اشغالی سوریه هدف حمله موشکی حزب الله قرار گرفته است.

این درحالی است که مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای انجام چنین حمله‌ای را «قاطعانه» تکذیب و تأکید کرد که این گروه هیچ ارتباطی با این حمله نداشته و انجام آن را رد می‌کند.

 پایگاه خبری آکسیوس آمریکا به نقل از یک مقام آمریکایی تاکید کرد که حزب الله اعلام کرده که علت حادثه منطقه مجدل شمس در جولان اشغالی سوریه، موشک ضد هوایی اسرائیل بوده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی تلفات نیرو‌های این رژیم در حملات حزب الله به مناطق شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد و با تقلیل این تلفات مدعی شد که از زمان آغاز حملات حزب‌الله تاکنون ۴۱ نفر در شمال فلسطین اشغالی کشته شده‌اند.طبق ادعای ارتش رژیم صهیونیستی، از این میان ۲۲ نفر شهرک‌نشین و ۱۹ نفر نظامی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۷ مرداد ۱۴۰۳
بیش باد و همچنان بیشتر ! مگر اینکه خودشان همدیگه رو هلاک کنند. والا مقاومت خون مسلمین و بی گناهان را ابزار پیروزی کرده است. 50000 انسان بیگناه را شهید کرده اند حالا برای هلاکت 12 قلاده اشغالگر ببینید چه قشقرقی به پا کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۰۷ مرداد ۱۴۰۳
اسرائیل = کشور دروغگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۰۷ مرداد ۱۴۰۳
اسرائیل = جعلی کشوری! دروغگو
آخرین اخبار