وبگاه آکسیوس به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شد که حمله موشکی به جولان اشغالی می‌تواند یک «محرک» باشد. 

وبگاه خبری آکسیوس به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شده است که دولت بایدن به شدت نگران حمله موشکی امروز (شنبه) به منطقه «مجدل شمس» در جولان اشغالی است که سبب کشته شدن ۱۰ صهیونیست شده و می‌گوید این رخداد ممکن است جرقه‌ای برای آغاز یک «جنگ همه‌جانبه» باشد.

این مقام آمریکایی که نام او فاش نشده ادعا کرد: «آنچه امروز رخ داد می‌تواند محرکی باشد که ۱۰ ماه نگران آن بودیم و سعی کردیم از آن اجتناب کنیم».

رسانه‌های عبری ساعاتی پیش اعلام کردند که در پی حمله موشکی به منطقه «مجدل شمس» در جولان اشغالی سوریه چندین نفر کشته شده‌اند. دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی و یسرائیل کاتز، وزیر خارجه رژیم حزب‌الله لبنان را مسئول این حمله معرفی کرده‌اند. با این حال، اندکی بعد حزب‌الله لبنان ادعا‌های منتشر شده از سوی برخی رسانه‌ها و تریبون‌های مختلف دشمن درباره هدف قرار دادن این منطقه را تکذیب کرد و گفت که ارتباطی با این حادثه ندارد. «محمد عفیف» مسئول روابط عمومی حزب‌الله لبنان در این خصوص گفت: «ما قاطعانه ادعا‌های برخی رسانه‌های دشمن در خصوص حمله به مجدل شمس در جولان اشغالی را تکذیب می‌کنیم. تاکید می‌کنیم که مقاومت به هیچ وجه به این حادثه ارتباطی ندارد و قاطعانه تمامی ادعا‌های دروغ در این خصوص را تکذیب می‌کنیم».

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار