در پی حمله به منطقه «مجدل شمس» در جولان اشغالی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با وارد کردن اتهاماتی به حزب‌الله مدعی افزایش احتمال جنگ همه‌جانبه شد.

در حالی که رسانه‌ها از کشته شدن چندین صهیونیست در پی حمله به منطقه «مجدل شمس» خبر می‌دهند، «یسرائیل کاتز» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت که پس از این حمله مرگبار با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفتگو کرده است.

به گزارش تایمز اسرائیل، این مقام صهیونیست مدعی شد: «شکی نیست که حزب‌الله از همه خطوط قرمز خود عبور کرده است و ما به یک جنگ همه جانبه [با این گروه] نزدیک می‌شویم». 

رسانه‌های عبری ساعتی پیش مدعی شدند که حمله حزب‌الله به منطقه «مجدل شمس» در جولان اشغالی سوریه چندین کشته بر جای گذاشته است. با این حال، اندکی بعد حزب‌الله لبنان ادعا‌های منتشر شده از سوی برخی رسانه‌ها و تریبون‌های مختلف دشمن درباره هدف قرار دادن این منطقه را تکذیب کرد. «محمد عفیف» مسئول روابط عمومی حزب‌الله لبنان در این خصوص گفت: «ما قاطعانه ادعا‌های برخی رسانه‌های دشمن در خصوص حمله به مجدل شمس در جولان اشغالی را تکذیب می‌کنیم. تاکید می‌کنیم که مقاومت به هیچ وجه به این حادثه ارتباطی ندارد و قاطعانه تمامی ادعا‌های دروغ در این خصوص را تکذیب می‌کنیم». 

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی شمار کشته شدگان این حمله را ۱۰ نفر اعلام کرده است.

روزنامه اسرائیل هیوم نیز اذعان کرد که بر اساس تحقیقات اولیه، سامانه‌های پدافند هوایی در رهگیری موشک‌ها در مجدل شمس با مشکل مواجه بوده است.

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار