رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تداوم حملات راکتی و پهپادی به مناطقی از فلسطین اشغالی و به صدا درآمدن آژیر‌های خطر در شهرک‌های صهیونیستی خبر دادند.

به نقل از شبکه المنار، حزب‌الله لبنان امروز (شنبه) اعلام کرد که محل استقرار توپخانه دشمن در «الزاعوره» را در پاسخ به تجاوزات دشمن به روستا‌های جنوبی و شهرک کفرکلا با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار داده است.

رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان همچنین مقر فرماندهی لشکر «حرمون» در پادگان معالیه گولانی را با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار دادند.

حزب‌الله همچنین بعد از ظهر امروز پادگان رامیم (مقر کنونی لشکر گولانی) را با موشک برکان هدف حمله قرار داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که آژیر‌های خطر در کفاربلوم واقع در اصبع الجلیل از بیم نفوذ پهپاد‌های حزب‌الله، به صدا درآمد.

بر اساس این گزارش، المیادین نیز از حمله راکتی گسترده مقاومت لبنان به اراضی اشغالی خبر داد و افزود که «کریات شمونه» مقصد بیشتر راکت‌های شلیک شده حزب‌الله بود و صدای چندین انفجار از مناطق شمالی اراضی اشغالی شنیده شد.

برخی منابع صهیونیستی از ادامه و گستردگی حملات حزب‌الله به کریات شمونه و مناطق اطراف آن خبر داد.

المیادین در جنوب از شلیک بیش از ۵۰ راکت به سوی اراضی اشغالی خبر داد و آژیر هشدار در کریات شمونه، المناره و برخی شهرک‌های مجاور مرز همچنان فعال است.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در اثر این حمله‌ها، تاکنون برخی از پایگاه‌های رژیم اسرائیل حدفاصل این منطقه با جنوب لبنان نابود شده و ادوات نظامی از قبیل تانک‌ها، نفربر‌ها و خودرو‌های زرهی صهیونیست‌ها نیز هدف مقاومت لبنان قرار گرفته و شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی نیز به هلاکت رسیده‌اند.

در ماه‌های اخیر، بسیاری از تحلیلگران و فرماندهان ارشد سابق رژیم صهیونیستی با انتقاد از عملکرد کابینه و ارتش این رژیم به درماندگی اسرائیل در جبهه جنگ با حزب الله اذعان کرده و گفته‌اند که حزب الله را بسیار قوی‌تر و آماده‌تر از جنبش حماسی می‌دانند که غزه را به باتلاقی برای این رژیم تبدیل کرده است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار