رئیس مجمع بسیجیان شهرستان ایرانشهر گفت: رسالت اساسی مجامع بسیج استفاده از ظرفیت نخبگانی در مسئله‌یابی، مطالبه‌گری و و تحقق مطالبه بر حقی است که بیان شده است.

 حجت‌الله صادقی بیان کرد: بسیج همان کلمه طیبه و شجره طیبه‌ای است که ثمره و برکتش همیشگی و محدود به زمان و مکان خاصی نمی‌شود و در هر زمان و هر مکانی که نیاز به حضور و اقدام و عمل باشد، این نهاد ولائی، انقلابی و مردمی که از بزرگ‌ترین ثمرات انقلابی با اندیشه وحیانی امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه است.

وی افزود: باتوجه‌به آرمان‌ها و اصول بنیادی‌اش در تحقق تمدن نوین اسلامی، با اصل عملگرایی قرآنی و اسلامی و با هدایتگری مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای حضور می‌یابد و نقش اساسی خود را با استفاده از ظرفیت بالای جبهه نخبگانی مردمی، در موضوع گفتمان‌سازی جهادی، جریان‌سازی و مطالبه‌گری، در خصوص مسائل اولویت‌دار و اساسی و تلاش در جهت حل آن ایفا می‌کند.

صادقی ادامه داد: این نقش‌آفرینی نیز محدود به عرصه خاصی نیست؛ بلکه در هر عرصه‌ای که جهت‌گیری الهی داشته باشد و در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد حضور پیدا می‌کند.

وی بیان کرد: در همین راستا هیئت‌های اندیشه‌ورز با استفاده از ظرفیت نخبگانی مردمی در کارگروه‌های شش‌گانه فرهنگی اجتماعی، اقتصاد و زیر بنایی، بهداشت و درمان، زنان و خانواده، آموزش و تحقیقات و آموزش و تربیت نقش خود را در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی با سرعت و دقت بیشتر و تأثیرگذاری در جهت حمایت از مستضعفان و محرومین در جهت محرومیت‌زدایی و حمایت از مظلومان در عرصه‌های مختلف ایفا می‌کند.

رئیس مجمع بسیجیان شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: رسالت اساسی مجامع بسیج استفاده از ظرفیت نخبگانی در مسئله‌یابی، مطالبه‌گری و حل مسئله و تحقق مطالبه بر حقی است که بیان شده است و در مسیر تحقق این هدف، از تمام ظرفیت مادی و معنوی‌اش بهره می‌برد.

وی عنوان کرد: واکاوی مشکلات در سطح خرد و کلان روستا و شهر و به‌صورت گسترده‌تر در سطح کشور و حتی منطقه و تلاش در جهت رفع آن رسالتی مهمی دیگری است که مجامع به عهده دارند.

صادقی اظهار کرد: تأکید بر خرد جمعی و نخبگانی و حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلام با گوش جان‌سپردن به منویات مقام معظم رهبری و تا رسیدن به این نقطه که هدف اساسی انقلاب اسلامی، مقدمه سازی تعجیل در ظهور و تشکیل حکومت عدل جهانی است لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد.

وی گفت: باور و اعتقاد داریم که شرط تحقق تمدن نوین اسلامی انگیزه الهی و عمل بر اساس آیات نورانی قرآن است و امروز امت اسلام بیش‌ازپیش نیازمند وحدتی دشمن‌شکن و حرکت در جهت امت اسازی اسلامی است، امت‌سازی که همان‌گونه امام راحل فرمود منجر به محو رژیم غاصب صهیونیسم، این غده سرطانی و نحس در منطقه و جهان می‌شود.

صادقی بیان کرد: مجمع بسیجیان، جهاد برای تحقق تدابیر، منویات و گفتمان امامین انقلاب اسلامی و سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به‌دوراز جناح‌بازی‌های سیاسی، با گسترش و بسیج شبکه نخبگانی مردمی، تلاش برای تشکیل حکومت عدل جهانی و ظهور امام عصر عج الله فرجه الشریف را رسالت نهائی خود می‌داند و در این مسیر توجه، به جناح خاصی ندارد و همان‌گونه از بدو شکل‌گیری، در خدمت دولت و ملت شریف ایران و حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، با هدایتگری امامین انقلاب بوده است و مسیرش را برای خدمتگزاری و خدمت‌رسانی محدود به هیچ گروه و جناحی نمی‌کند و در این مسیر الهی، تحت امر ولی‌امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری حرکت الهی، انقلابی و جهادی‌اش را ادامه می‌دهد.

برچسب ها: بسیج ، خدمتگزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار