رئیس شورای اسلامی شهر خاش گفت: باهدف کاهش‌دادن آسیب‌های اجتماعی و نجات انسان‌ها باید نهاد‌های شهرداری و بهزیستی برای جمع‌آوری معتادان پرخطر اقدامی جدی داشته باشند.

 اسحاق جمالزهی در دیدار با رئیس اداره بهزیستی، اعضای شورای شهر و شهردار خاش بیان کرد: محل‌های تجمع معتادان پرخطر در محلات مختلف شهر باید از وجود معتادان پرخطر و خیابانی پاک‌سازی شود.
 
 وی افزود: ایجاد اردوگاه‌های ترک اعتیاد و مراکز شیلتر از سوی بهزیستی گامی مهم بوده، بنابراین نیاز است در این گونه مراکز حفظ حرمت، بهبودی و سلامتی افراد مدنظر باشد.
 
 ادریس تمندانی رئیس اداره بهزیستی خاش نیز عنوان کرد: هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای ارتقای سطح خدمات به جامعه هدف به کاهش مشکلات و آسیب‌های اجتماعی کمک می‌کند.
 
 وی با اشاره به مشارکت همه‌جانبه و همدلی نهاد‌ها در جهت رفع مشکلات مردم اذعان کرد: دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با همدلی و همیاری دلسوزانه باعث گره‌گشایی بسیاری از مشکلات مردم شوند.
 
رئیس بهزیستی خاش افزود: شهرداری و شورای اسلامی خاش همواره همکاری تنگاتنگ و خوبی با بهزیستی در جهت رفع موانع و مشکلات جامعه هدف و مددجویان داشته‌اند و امیدواریم که این همکاری همچنان بیش از گذشته ادامه داشته باشد تا بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم به‌ویژه مددجویان و توان‌خواهان بهزیستی باشیم.
 
 در ادامه این نشست در خصوص وضعیت مناسب‌سازی معابر شهری، بررسی آسیب‌های اجتماعی، ساماندهی مناسب افراد کارتن‌خواب، برقراری موقعیت اشتغال و شرایط مناسب برای شهروندان دارای معلولیت، پیگیری و سهولت انجام ساخت‌وساز مسکن مددجویی و ایجاد بستر مناسب جهت پویایی افراد دارای معلولیت و جامعه هدف بهزیستی، گفتگو و تبادل نظر شد.

برچسب ها: معتادان ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار