ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ» ضمن افزایش افراد مسلح در دفاتر خود، از همه کارکنانش خواسته تا هیچ اظهارنظری درباره این حادثه نکنند.

به نقل از رویترز، در واکنش به حادثه ترور دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری، تیم امنیتی ترامپ حضور افراد مسلح را در ستادهای انتخاباتی افزایش داده است.

ستاد انتخاباتی جمهوری‌خواهان در بیانیه‌ای به کارکنان خود هشدار دادند که در پایگاه‌های انتخاباتی و دفاتر خود حاضر نشوند.

تارنمای پولیتیکو با استناد به سنتی مکتوب نوشت: ستاد انتخاباتی ترامپ از کارکنان کمپین انتخاباتی خواسته است که در مورد تیراندازی در باتلر پنسیلوانیا اظهار نظر نکنند.

ستاد انتخاباتی ترامپ همچنین از سایت‌های خبری خواسته است که دو قطبی شدن سیاسی در این انتخابات را به رسمیت بشناسند.

کمپین انتخاباتی جمهوری‌خواهان بار دیگر تاکید کرد که حال جسمی ترامپ خوب است و هیچ مشکلی ندارد.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در اولین واکنش به اقدام ترور ترامپ این حمله را محکوم کرد و گفت که جایی برای این نوع خشونت در آمریکا وجود ندارد.

تیراندازی عصر شنبه به وقت محلی به دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا هنگام سخنرانی انتخاباتی او در جمع هوادارانش در باتلر پنسیلوانیا و مجروح شدنش در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در این کشور به سرعت به خبر اول رسانه‌های آمریکایی تبدیل و موجب واکنش مقامات این کشور شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های آمریکا، فردی هنگام سخنرانی ترامپ در ایالت پنسیلوانیا، به سمت او شلیک و گلوله به گوش سمت راستش برخورد کرد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار