ارتش رژیم اشغالگر که پیشتر عملیات برای ترور فرمانده گردان‌های عزالدین القسام را موفقیت‌آمیز اعلام کرده بود، امروز اعتراف کرد که هیچ مدرکی مبنی بر موفقیت‌آمیز بودن آن در اختیار ندارد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: اطلاعاتی که ثابت کند حمله به «محمدالضیف» موفقیت آمیز بوده است، در اختیار نداریم.

این اولین بار نیست که رژیم اشغالگر بحث ترور ضیف را مطرح می‌کند و بار‌ها برای تضعیف روحیه نیرو‌های مقاومت فلسطین، این جنگ روانی را انجام داده است.

«خلیل الحیه» نایب رئیس دفتر حماس شنبه شب در واکنش به اظهارت «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر درباره ترور این فرمانده مقاومت فلسطین گفت: فرمانده کل گردان‌های القسام هم اکنون سخنان نتانیاهو را می‌شنود و به آن می‌خندد.

وی با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی به دنبال قتل، کشتار، نابودی و هدف قرار دادن زنان و کودکان است، خاطرنشان کرد که نتانیاهو می‌خواهد معادلات را به هم بزند و طرف‌های واسطه و میانجی را در مذاکرات آتش‌بس در شرایطی سخت قرار دهد و به پشتوانه مردمی مقاومت فشار بیاورد.

نتانیاهو در توجیه جنایت وحشیانه اخیر در خان‌یونس که به شهادت و زخمی شدن صد‌ها نفر منجر شد، مدعی شد که این حمله، فرمانده کل گردان‌های القسام و «رافع سلامه» جانشین او را هدف قرار داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی دیروز شنبه با بمباران شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه دست کم ۴۰۰ نفر را شهید و یا مجروح کرد. این منطقه در جنوب نوار غزه، محل اسکان هزاران آواره فلسطینی بود که هدف بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار