جنبش حماس عملیات قهرمانانه ضدصهیونیستی در منطقه «الرمله» جنوب تل‌آویو را واکنش طبیعی به جنگ نسل‌کشی اشغالگران علیه ملت فلسطین دانست.

به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما نیوز، جنبش حماس امروز با تبریک و تسلیت شهادت عامل قهرمان این عملیات شهادت طلبانه که جوانی ۲۷ ساله از اهالی منطقه «کفر عقب» در شمال بیت المقدس اشغالی است، تأکید کرد: از جوانان انقلابی در کرانه باختری و بیت المقدس می‌خواهیم تا زمان در هم شکستن تجاوز رژیم اشغالگر به نوار غزه به عملیاتشان علیه دشمن صهیونیستی و شهرک نشینان مزدور آن ادامه دهند.

جنبش حماس همچنین اعلام کرد: جنایات فزاینده اشغالگران، باعث افزایش اصرار و اراده ملت فلسطین بر مقابله با آنها و تشدید عملیات علیه آنها در همه صحنه‌ها خواهد شد.

منابع خبری امروز از عملیات ضد صهیونیستی در جنوب شهر «تل‌آویو» و زخمی شدن چهار صهیونیست خبر دادند.

شبکه القدس در این باره اعلام کرد که یک شخص با خودرو خود صهیونیست‌ها را در چهارراه «نیر تزفی» در نزدیکی «الرمله» واقع در جنوب تل‌آویو زیر گرفت و سپس تیراندازی انجام شد.

در همین راستا، پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات الرمله یک عملیات ترکیبی با زیرگیری توسط خودرو و تیراندازی همزمان بوده است.

فرمانده پلیس منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اولین زیرگیری علیه شهرک نشینان در یک ایستگاه اتوبوس و دومین زیرگیری در چند صد متری آن انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار