نتانیاهو: تا رسیدن به اهداف خود، به جنگ غزه ادامه می‌دهیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از ادامه جنگ غزه تا نابودی حماس و آزادی اسرای صهیونیست خبر داد.

نیویورک تایمز امروز اقدام به انتشار گزارش جنجالی درباره جنگ غزه کرد. این روزنامه آمریکایی به نقل از ۲ مقام امنیتی صهیونیست نوشت: ارتش اسرائیل به دنبال توافق صلح در غزه حتی به بهای باقی ماندن حماس در قدرت است. این گزارش موجی از اعتراضات را در میان مقامات صهیونیست برانگیخت. 

به گزارش الجزیره، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با رد گزارش منتشر شده از سوی نیویورک تایمز، اعلام کرد: اسرائیل زمانی جنگ در غزه را به پایان خواهد رساند که به اهدافش در این جنگ رسیده باشد. 

نتانیاهو با اشاره به منابع نیویورک تایمز که از فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی خوانده شده‌اند، افزود: من نمی‌دانم منابع این روزنامه که اسم آنها برده نشده است، چه کسانی هستند. با این حال، من اینجا هستم تا به طور شفاف و رسا بگویم این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد. 

وی خاطر نشان کرد: ما زمانی به جنگ پایان خواهیم بخشید که به تمامی اهداف خود در این نبرد دست یابیم. این اهداف شامل از بین بردن حماس و نیز آزادی اسرای ما می‌شود. 

منابع صهیونیست مورد اشاره نیویورک تایمز اعلام کرده بودند که از دید آنها بهترین و سریعترین راهکار برای آزادی اسرای باقی مانده، آتش‌بس در غزه است. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار