ادعای نتانیاهو: به نابوی توان نظامی حماس نزدیک شده‌ایم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با وجود ناکامی در تحقق اهداف جنگ علیه نوار غزه طی حدود ۹ ماه گذشته، مدعی شد که این رژیم به نابودی توان نظامی حماس نزدیک شده است.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر ادعا‌های خود را در خصوص دستیابی به اهداف جنگ علیه غزه از جمله نابودی حماس تکرار کرد.

وی مدعی شد: اسرائیل به پایان مرحله نابودی توان نظامی حماس نزدیک شده است و به نابودی بقایای عناصر مسلح حماس ادامه خواهد داد.

نتانیاهو پیشتر نیز گفته بود: ما به جنگ تا تحقق اهداف آن اعم از نابودی حماس و بازگرداندن اسرا و اینکه غزه دیگر تهدیدی برای اسرائیل نباشد، پایبندیم. نیرو‌های ما در رفح و الشجاعیه و هر مکانی در نوار غزه حضور دارند. ما در زیر و روی زمین در نوار غزه وارد درگیری سختی می‌شویم و گاهی درگیری‌ها تن به تن است.

 پس از گذشت حدود ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود. نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با فشار‌های گسترده داخلی بویژه از سوی خانواده اسیران صهیونیست برای امضای توافق آتش بس با مقاومت فلسطین به جای ادامه جنگ روبرو است.

در حالی که نتانیاهو و متحدانش خواهان تداوم جنگ هستند، مخالفان آنها بر آتش بس و آزادی اسرای صهیونیست تاکید دارند. بسیاری از کارشناسان، هدف نتانیاهو از اصرار بر تداوم جنگ را حفظ حیات سیاسی و فرار از تعقیب قضائی به خاطر پرونده‌های فساد می‌دانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار