پیام ویدئویی قسام به صهیونیست‌ها: ساخت تسلیحات در غزه ادامه دارد

گردان‌های قسام فیلمی از ساخت راکت‌ها و بسته‌های انفجاری تحت عنوان «آماده‌سازی‌ها ادامه دارد» منتشر کرد.

گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس در دویست و شصت و هشتمین روز متوالی جنگ صهیونیست‌ها علیه نوار غزه، فیلمی از کارگاه ساخت و تولید تسلیحات جنگی منتشر کرد.

این فیلم کوتاه تحت عنوان «آماده‌سازی‌ها ادامه دارد»، یکی از رزمندگان قسام را نشان می‌دهد که در حال تجهیز سر جنگی راکت‌ها و مواد انفجاری است که بر روی آن نوشته شده است «بمب برای عملیات فداکارانه»، سپس این تسلیحات در داخل کیف‌های مشکی گذاشته می‌شود.

در این فیلم قسام همچنین رنگ‌آمیزی راکت‌ها و زدن برچسبی بر روی آن به چشم می‌خورد که معرفی‌کننده این تسلیحات است.

این فیلم که در اتاقی با پرده‌های مشکی بر روی دیوار گرفته شده است، نوشته‌هایی از جمله، آیه قرآنی «نصر من الله وفتح قریب»، «هرکس که چشم به نابودی ما دوخته به دنبال سراب است» و «طوفان الاقصی» دیده می‌شود.

در این فیلم قسام همچنین در پشت سر رزمنده قسام، صحنه‌هایی از شبکه الجزیره در حال پخش است که در آن، «فایز الدویری»، کارشناس نظامی اردنی در حال تحلیل عملیات مقاومت در اردوگاه الشابوره واقع در اردوگاه رفح است.

علی‌رغم ادعا‌های واهی رژیم صهیونیستی در نابود کردن اغلب گردان‌های قسام، مقاومت فلسطین به وارد کردن ضربات کوبنده به ارتش این رژیم ادامه می‌دهد و طی درگیری‌های چند روز اخیر در محله الشجاعیه چندین دستگاه نفربر و تانک مرکاوای (رژیم) اسرائیل منهدم و سرنشینان آن کشته و یا زخمی شده‌اند.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار