شاخص کل بورس با رشد ۲۲ هزار و ۲۲۹ واحدی، در تراز یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۲۴۹ واحد متوقف شد.

امروز شنبه (۲۸ اسفند) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با رشد  ۲ هزار و ۷۸۹ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۴۷ هزار واحدی  قرار گرفت. در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با رشد ۲۲ هزار و ۲۲۹ واحدی، در تراز یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۲۴۹ واحد متوقف شد.

آقای آرتا اسدی تحلیلگر بازار سرمایه گفت: با توجه به افزایش قیمت نفت، اقدامات جدید برای تزریق سرمایه به بازار و تغییر دامنه نوسان و حواشی سیاسی و نظامی منطقه، شاهد رشد در هفته‌های پایانی سال بودیم.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۲ هزار و ۱۳۳ میلیارد تومان رسید. «فولاد»، «فملی» و «شستا» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شستا»، «شپنا» و «شتران» سه نماد پر تراکنش بودند.
بیش از 22 هزار واحد رشد کردشاخص کل هم وزن هم با رشد ۵ هزار و ۴۷۲ واحدی روی پله ۳۴۸ هزار و ۲۶۹ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۵۴۳ میلیون سهم به ارزش ۵ هزار و ۴۷۲ میلیارد تومان رسید.
بیش از 22 هزار واحد رشد کردشاخص فرابورس هم با رشد ۱۷۶ واحد روی پله ۱۸ هزار و ۳۸۰ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران به تعداد ۹ هزار و ۴۰۴ میلیون و سهم به ارزش ۵۳۹ میلیارد تومان رسید.

بیش از 22 هزار واحد رشد کرد

نماد‌های تاثیر گذار در شاخص کل بورس

نماد‌های فولاد، فملی و شستا به ترتیب با ۱۹۸۵.۲۲، ۱۸۰۶.۸ و ۱۵۱۹.۰۳ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند و نماد‌های ومعادن، غبشهر و فپنتا به ترتیب با ۲۷۴.۰۳، ۳۹.۲ و ۲۳.۱۱ واحد بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

نماد‌های تاثیرگذار در فرابورس

نماد‌های صبا، بپاس و آریا به ترتیب با ۲۰.۹۹، ۱۹.۲۲ و ۱۷.۲۷ بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند و نماد‌های تجلی، مفاخر و پخش به ترتیب با ۱.۴۵، ۰.۶۹ و ۰.۶۳ واحد بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

برترین گروه صنعت بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۲۸۱ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی»، «فراوده نفتی» و «شیمایی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیش از 22 هزار واحد رشد کرد

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های وبصادر، خبهمن و حکشتی بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های فپنتا، وتوس و بکاب بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیش از 22 هزار واحد رشد کرد

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های خدیزل، حسینا و بنو بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت مفاخر، غپآذر و ولبهمن بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

بیش از 22 هزار واحد رشد کرد

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های ورنا، خساپا و وساپا بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های همای، یاقوت  و سپر در بورس ایران داشتند.

بیش از 22 هزار واحد رشد کرد

بیش از 22 هزار واحد رشد کرد

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، اوصتا و سپیدما بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های اوصتا، تابان ۰۳ و دارا در بورس ایران داشتند.

بیش از 22 هزار واحد رشد کرد

بیش از 22 هزار واحد رشد کرد

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های کمند، افران ۴ و دارایکم بیشترین ارزش معامله و نماد‌های شستا، کمند و کمند ۲ بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

بیش از 22 هزار واحد رشد کرد

نماد‌های اراد ۱۰۲، اعتماد ۴ و اراد ۳۸۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های سپیدما ۴، سپیدما ۲ و تجلی بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

بیش از 22 هزار واحد رشد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار