در ساعت ۱۰:۰۵ شاخص کل بورس با رشد ۴ هزار و ۸۳۲ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۴۲ هزار و ۵۵ واحدی قرار گرفت.

امروز چهارشنبه (۲۵ اسفند) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با رشد ۲ هزار ۲۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۳۹ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۱۰:۰۵ شاخص کل بورس با رشد ۴ هزار و ۸۳۲ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۴۲ هزار و ۵۵ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد هزار و ۶۷۵ واحدی در ارتفاع ۳۴۱ هزار و ۸۴۹ واحید قرار گرفت.

سه نماد شستا، خودرو و فولاد بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. شستا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است. شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۳۴ واحدی  در ارتفاع ۱۸ هزار و ۱۶۱ واحدی قرار گرفت.

فرابورس، شاوان و خدیزل نیی بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. در این دقایق ۷۶ نماد در ضف خرید و ۳۵ نماد در ضف فروش هستند.

در ساعت ۱۱:۳۵ شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۶۵۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۴۳ هزار و ۸۷۳ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیزبا رشد ۲ هزار و ۲۴۸ واحد در ارتفاع ۳۴۲ هزار و ۴۲۲ واحدی قراری گرفت.

سه نماد شستا، فولاد و خودرو نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. شستا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.  شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۶۵ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۱۹۳ واحدی قرار گرفت.

شاوان بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته است. فزر نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار