در ساعت ۹:۴۰ شاخص کل بورس با رشد ۷ هزار و ۹۰۱ واحدی در ارتفاع یک میلیون ۳۵۲ هزار و ۹۲۰ واحدی قرار گرفت.

امروز چهارشنبه (۲۸ اسفند) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با رشد  ۲ هزار و ۷۸۹ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۴۷ هزار واحدی  قرار گرفت.

در ساعت ۹:۴۰ شاخص کل بورس با رشد ۷ هزار و ۹۰۱ واحدی در ارتفاع یک میلیون ۳۵۲ هزار و ۹۲۰ واحدی قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۱۱۱ واحدی در ارتفاع ۳۴۴ هزار و ۹۰۹ واحدی قرار گرفت. سه نماد فملی، فولاد و شبندر بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند.

شستا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است. شاخص فرابورس نیز با رشد ۷۶ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۲۸۰ واحدی قرار گرفت.

سه نماد شاوان، دماوند و فرابورس بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس در این دقایق داشتند. فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

در ساعت ۱۱:۱۵ شاخص کل بورس با رشد ۱۴ هزار و ۲۲۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۵۹ هزار و ۲۴۴ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳ هزار و ۷۶۹ واحدی در ارتفاع ۳۴۶ هزار و ۵۷۶ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فولاد، فملی و شستا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار هستند. شاخص فرابورس با رشد ۱۳۱ واحدی در ارتفاع ۱۸ هزار و ۳۳۶ واحدی قرار گرفت. در این دقایق ۱۱۹ نماد در صف خرید و ۲۹ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۲:۲۵ شاخص کل بورس با رشد ۱۹ هزار و ۳۴۹ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۶۴ هزار و ۳۶۷ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۵ هزار و ۳۱ واحدی در ارتفاع ۳۴۷ هزار و ۸۲۹ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فولاد، فملی و شستا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند. شستا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است. شاخص فرابورس نیز با رشد ۱۵۸ واحدی در ارتفاع ۱۸ هزارو ۳۶۶ واحدی قرار گرفت.

صبا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار فرابورس است. در این لحظه ۱۵۲ نماد در صف خرید و ۲۴ نماد در صف فروش هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار