رئیس مجلس امروز در گفت‌وگوی تلفنی با معاون رئیس جمهور و رئیس مجلس نمایندگان عراق از آخرین وضعیت رئیس جمهور عراق باخبر شد و برای وی شفای عاجل را مسئلت کرد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز ( چهارشنبه ۲۹ آذر ماه)‌ در گفت‌وگوهای تلفنی جداگانه با "برهم صالح" معاون رئیس جمهور و "اسامه النجیفی" رئیس مجلس نمایندگان عراق در جریان آخرین اقدامات پزشکی صورت گرفته برای بهبودی وضعیت جسمانی جلال طالبانی رئیس جمهور عراق قرار گرفت.

لاریجانی در این تماس‌های تلفنی جداگانه از خدواند متعال سلامتی و شفای عاجل ایشان را مسئلت و ابراز امیدواری کرد وضعیت جسمانی رئیس جمهوری عراق هرچه زودتر بهبود یابد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این گفت‌وگوها رئیس جمهور عراق را از شخصیت‌های بزرگ و تاثیر‌گذار در منطقه دانست که برای توسعه و گسترش مناسبات برادرانه دو کشور تلاش‌های وافری انجام داده است.

"برهم صالح" معاون رئیس جمهور و "اسامه النجیفی" رئیس مجلس نمایندگان عراق هم ضمن قدردانی از تماس تلفنی دکتر لاریجانی از آخرین تلاش‌های صورت گرفته برای وضعیت جسمانی جلال طالبانی گزارش دادند و از اعزام تیم متخصص پزشکی از سوی ایران برای بهبودی حال رئیس جمهور عراق تشکر کردند.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: لاریجانی ، طالبانی ، مجلس ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار