رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه در چند روز اخير رژيم صهيونيستي حرفهاي گنده‌تر از دهانش زده است، گفت: اقدامات مسلمانان منطقه باعث چنين امري شده است اما در اين ميان تلاشهاي برخي ديكتاتورهاي بي‌آبرو در منطقه به كمدي سياسي مبدل شده است.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در نطق پيش از دستور خود در جلسه علني امروز (يكشنبه) با تبريك و تهنيت ولادت با سعادت امام حسن مجتبي (ع) گفت: پيامبر اكرم (ص) همواره نسبت به شخص امام حسن نگاه ويژ‌ اي داشته‌اند و با تاكيدات فراوان سعي در اين مسئله مي‌كردند تا مسلمانان دچار اشتباه نشوند . 

وي در ادامه به تحولات منطقه اشاره و افزود: واقعا مجوز چند كشور قلدر براي دخالت در سورريه چيست؟ در اين راستا سفرها و تماس‌هاي مقامات آمريكايي با برخي از سياست‌مداران در منطقه و حمايت نظامي و تسليحاتي براي بر هم زدن اوضاع سوريه حكايت از نقشه جديد شروران بين‌المللي مي‌كند.

رييس مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: واقعا مجوز اين چند كشور براي دخالت در سوريه چيست؟ حداقل پايبند به همان شوراي امنيت نيم بند خود باشيد وقتي شوراي امنيت هنوز مصوبه‌اي ندارد دخالت شما در سوريه چيزي جز شرارت بين‌المللي نيست.

لاريجاني اضافه كرد: چند دهه پيش در چنين روزي آمريكا در هيروشيما جان چندين هزار نفر را با سلاح‌هاي هسته‌اي و شيميايي گرفت و هم‌اكنون نيز درصدد كشتار مردم منطقه است  ولي بايد دانست كه شرايط منطقه فرق كرده است. 

وي همچنين تصريح كرد: تصور اين بود كه مسوولان آمريكايي از مختصر عقلي بهره‌مندند كه از نتايج رفتار شرورانه در عراق و افغانستان و لبنان پند گرفته باشند اما ظاهرا اصرار دارند با هزينه زياد براي خود و ديگران دركي پيدا كنند.

رئيس مجلس شوراي اسلامي در واكنش به ادعاي واهي رژيم صهيونيستي و اربابان غربيش در خصوص جمهوري اسلامي ايران و حزب الله لبنان گفت: گر چه در چند روز اخير رژيم صهيونيستي حرفهاي گنده‌تر از دهانش زده است اما اين طبيعي است چرا كه اقدامات مسلمانان منطقه باعث چنين امري شده است اما در اين ميان تلاشهاي برخي ديكتاتورهاي بي‌آبرو در منطقه به كمدي سياسي مبدل شده است .

لاريجاني ابراز اميدواري كرد كه به زودي حقوق حقه مردم منطقه از چنگال اين ديكتاتورهاي بدخيم وابسته به آمريكا گرفته شود و مردم‌سالاري براي آنها محقق گردد. آن گاه اين ديكتاتورهاي وابسته تراژدي زندگي خود را رويت مي‌كنند.

انتهاي پيام/س2

برچسب ها: دیکتاتور ، لاریجانی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار