فرماندار نیکشهر گفت: هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال طرح در بخش‌های عمرانی، ورزشی، خدماتی، برقرسانی، بهداشتی و اقتصادی گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان در حال افتتاح و کلنگ‌زنی است.

مجیب حسنی اظهار کرد: این طرح‌ها نسبت به سال گذشته از نظر اعتبار هزینه شده ۱۰۰ درصد و از نظر تعداد ۶۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: گرامیداشت هفته دولت در بخش های مرکزی، بنت و آهوران سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال طرح افتتاح و پنج هزار میلیارد ریال طرح کلنگ زنی می‌شود که برخی از طرح‌هایی که کلنگ آنها به زمین زده می‌شود عملیات مقدماتی آن آغاز شده است.

فرماندار نیکشهر بیان کرد: با تلاش و پیگیری های انجام شده در حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تحولی بزرگ در ساخت مسکن و اجرای طرح هادی در سطح شهرستان صورت گرفته است که در هفته دولت بیش از ۶۰۰ مسکن روستایی و سه طرح هادی افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

هشت هزار و  ۶۰۰ میلیارد ریال طرح در نیکشهر آماده افتتاح و کلنگ زنی است

وی تاکید کرد: همچنین بیش از ۱۰۰ مسکن مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) گرامیداشت هفته دولت در شهرستان نیکشهر به بهره برداری رسید.

حسنی اظهار کرد: در حوزه ارتباطات در مجموع در سطح شهرستان نیکشهر ۲۴ سایت اینترنت نسل چهارم افتتاح و راه اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: در حوزه طرح های اقتصادی و جهاد کشاورزی علاوه بر افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح با مشارکت بخش خصوصی و دولتی و پروژه های مرمت و بازسازی قنوات، سه واحد پرورش مرغ گوشتی افتتاح و به ظرفیت تولید مرغ شهرستان اضافه خواهد شد.

فرماندار نیکشهر گفت: همچنین گرامیداشت هفته دولت با حضور مسوولان استانی چندین طرح دیگر در حوزه‌های ورزشی، راهداری، آموزشی و فعالیت‌های عمرانی دهیاری‌ها افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار