مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان وبلوچستان گفت: ۱۰۳۲ طرح عمرانی با اعتبار ۴۷۰ میلیارد تومان در هفته دولت در سیستان و بلوچستان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

مصطفی بیک مداح ضمن گرامیداشت هفته دولت  گفت:  در این ایام تعداد ۱۰۴ واحد مسکن روستایی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در سطح استان افتتاح می‌شود که جمعیت ۴۱۶ نفری از آن بهره مند می‌شوند.

وی بیان کرد: همچنین در این هفته در سطح استان کلنگ احداث تعداد ۲۳۶ واحد مسکن روستایی با اعتبار ۸۲ میلیارد تومان برای بهره مندی جمعیت ۹۴۴ نفری بر زمین زده می‌شود.

وی افزود: در شهر‌های سیستان و بلوچستان تعداد ۳۰۵ واحد طرح نهضت ملی مسکن نیز با صرف اعتبار ۱۲۵ میلیارد تومان در هفته دولت، مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: در هفته دولت کار ساخت تعداد ۳۳۰ واحد مسکن شهری نیز در شهر‌های دارای متقاضی در استان آغاز می‌شود.

بیک مداح ادامه داد: افزون بر این در هفته دولت امسال طرح هادی روستایی تعداد ۵۷ روستا در سطح استان با اعتبار ۲۴۳ میلیارد تومان مورد افتتاح قرار می‌گیرد تا ۵۷ هزار و ۴۹۱ نفر از ساکنان روستا از معابر استاندارد بهره‌مند شوند.

وی در پایان یادآور شد: این طرح‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تنها گوشه‌ای از تلاش‌های شبانه روزی برای توسعه شهر‌ها و روستا‌های استان است و این خدمت همچنان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار