استاندار سیستان و بلوچستان تسهیل در پیگیری و حل مشکلات مردم را یکی از وظایف مهم مسئولان عنوان کرد و گفت: مسئولان و کارکنان باید با تمام وجودشان در جهت توانمندسازی و اشتغال مردم و جامعه خدمت کنند.

 محمد کرمی  در آیین طرح شهید رجایی و بر پایی میز خدمت ادارات سیستان و بلوچستان در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان، ضمن گرامیداشت یاد شهدا و ایام اربعین اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایشان، اظهار کرد: امام حسین (ع) به همه ما درس زندگی، آزادگی و بندگی خداوند متعال را یاد داد و در اوج عاشقی خداوند به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم بسیار مهم است، تاکید کرد: باید با تمام وجود و شبانه روزی به مردم خدمت کنیم و نباید زمان را ملاک خدمت کردن به مردم حساب آوریم.

استاندار سیستان و بلوچستان خدمت جهادی را خدمتی همیشگی عنوان کرد و افزود: در ادارات باید همیشه به روی مردم باید باز باشد، مسوولان مشکلات مردم را پیگیری و حل کنند و باید نظارت جدی بر کارشناسان و کارمندان داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه کارمندان نباید کار مردم را به روز بد موکول کنند و بین ارباب رجوع فرق قائل شوند، ادامه داد: جامعه‌ای موفق است که اهل تلاش و کوشش باشد و این سفارش اسلام و عبادت است و باید با اراده قویتر در این زمینه حرکت کنیم.

کرمی با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها محور اصلی پیشرفت هستند، گفت: خداوند به انسجام، وحدت، یکدلی و برادری که باعث رشد و پیشرفت جامعه می‌شوند برکت می‌دهد، باید از فرصت‌هایی که خداوند در اختیار ما گذاشته به خوبی استفاده کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار