معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: حفظ سلامت و رفاه شهروندان یکی از اولویت‌های کارگروه است و با توجه به مطالعات انجام شده و گزارشات ارسالی به دبیرخانه کارگروه، محل سایت دفن پسماند ایرانشهر تصویب شد.

منصور بیجار با اشاره به تذکرات پیوسته در خصوص پاسخ به مکاتبات دستگاهی حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز بیان داشت: کم کاری و عدم پیگیری‌های لازم از سوی هر کدام از دستگاه‌های اجرایی قابل پذیرش نمی‌باشد و در صورت مشاهده مطابق ضوابط و قوانین با آنان رفتار خواهد شد.

وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل‌های جدید در خصوص مدیریت پسماند گفت: تمامی ضوابط، مقررات و دستورالعمل‌های قانونی توسط دبیرخانه کارگروه که در اداره کل محیط زیست استان مستقر است در اختیار دستگاه‌های مشمول قرار گیرد.

رئیس کارگروه مدیریت پسماند استان با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات پیوسته مدیریت پسماند درسطح شهرستان‌ها اظهار داشت: الزامی است؛ فرمانداران مطابق آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی، کارگرو‌ه‌های شهرستانی را حداقل هر سه ماه یک بار به منظور کنترل انتشار آلودگی‌های ناشی از انتقال زباله‌ها و پسماند‌ها را در سطح شهرستان‌ها تشکیل دهند.

 

برچسب ها: استانداری ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار