سرپرست فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه از کلنگ زنی ۶ پروژه عمرانی در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.


اسفندیار تاجمیری سرپرست فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه  در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: ازجمله این پروژه‌ها کلنگ زنی احداث مکان جدید بازار فلافل فروشی‌های شاهین‌شهر در محل کمپینگ شرق، بهره‌برداری از ۳ پروژه عمرانی در شهر‌های گرگاب و گز و افتتاح یک پروژه مرغداری دارای طرح شاخص با اعتباری بالغ‌بر ۴۰ میلیارد تومان است و پروژه‌های شاخص و ملی نیز، چون مجتمع بزرگ صنایع غذایی کشور با اعتباری بالغ‌بر ۲۵۰ میلیارد تومان نیز در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه در مرحله اجرا داریم که هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور و هیات همراه به استان اصفهان از آن‌ها رونمایی خواهد شد.

او با بیان اینکه نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰ مجموعه صنعتی تولیدی کوچک- بزرگ در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه وجود دارد، افزود: شهرستان شاهین‌شهر و میمه در حوزه تولید رتبه دوم و در حوزه ارزش افزوده رتبه اول استان را داراست.

سرپرست فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه ادامه داد: هم اکنون ۵۰ درصد صنایع در این شهرستان فعال هستند و جامعه کارگری در این شهرستان نزدیک ۸۵ هزار نفر است.

تاجمیری ادامه داد: به‌عنوان نماینده دولت در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه اعلام می‌کنم ما آمادگی لازم جهت هر گونه سرمایه‌گذاری و یا برطرف کردن مشکلات سرمایه‌گذاران در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه را داریم و برای سرمایه گذارانی که فعالیت آن‌ها بر روی سلامت و آرامش مردم خدشه‌ای وارد نمی‌کنند فرش قرمز پهن خواهیم کرد.

او اظهار داشت: برای ساماندهی کودکان کار به‌زودی مرکز موقتی راه‌اندازی می‌شود و مرکز دائمی نگهداری از کودکان کار (گرم‌خانه) با هدف سکونت شبانه آنان، با مشارکت شورای اسلامی و شهرداری شاهین شهر احداث خواهد شد.

تاجمیری ۷۰ درصد تصادفات شاهین‌شهر را عامل فرهنگی عنوان کرد و گفت: برای شاهین‌شهری که دارای رتبه اول توسعه منابع انسانی در استان اصفهان هست، آمار ۷۰ درصد تصادفات درون‌شهری که به فرهنگ ترافیکی مردم بر می‌گردد، زیبنده نیست و نیازمند فرهنگ سازی در این حوزه هستیم.
 
انتهای پیام/ی
 

شاهین‌شهری  رتبه اول توسعه منابع انسانی در استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.