مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان: ۱۴ طرح ورزشی در هفته دولت با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در استان اصفهان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان گفت: با بهره برداری از این  ۱۴  طرح‌های ورزشی بیش از ۲۲ هزار متر مربع به فضای ورزشی استان اضافه شده است.

او هزینه اجرای این طرح‌ها را بیش از هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعلام و افزود: این میزان از محل اعتبارات ملی، استانی و کمک‌های شهرداری ها، تعاونی‌ها و خیران تامین شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان ادامه داد: ۱۱ طرح از این تعداد زمین چمن مصنوعی در دولت آباد واقع در شهرستان برخوار، زیار، حیدرآباد، رامشه واقع در شهرستان اصفهان، آغچه بدی، پیربکران، طاد واقع در شهرستان فلاورجان، امام زاده علی اکبر شهرستان‌های شهرضا، فریدونشهر، جوهرستان مبارکه و سوران واقع در تیران و کرون بوده است.

سلطان حسینی افزود: زمین گلف مجموعه ورزشی کوثر ملک شهر و سالن کشتی شهید نصر اصفهان و سالن رزمی ۲۲ بهمن مبارکه دیگر طرح‌های افتتاح شده استان اصفهان در هفته دولت بوده است.

او تصریح کرد: بیش از ۳۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان اصفهان فعالیت می‌کنند و افزون بر یک هزار و ۳۵۰ باشگاه ورزشی در این خطه وجود دارد.

سلطان حسینی در پایان گفت: یک هزار و ۷۳۴ طرح در هفته دولت امسال در استان اصفهان به بهره برداری رسید که حدود ۶۰ درصد آن‌ها را بخش خصوصی هزینه کرده است.
 
انتهای پیام/ی
 
 

یک هزار و ۷۳۴ طرح در هفته دولت امسال در استان اصفهان به بهره برداری رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.