بهره برداری از ۲۹ اقامتگاه بومگردی

معاون سرمایه گذاری و امور طرح‌های اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت:همزمان با هفته دولت، ۲۹ اقامتگاه بومگردی در استان اصفهان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،معاون سرمایه گذاری و امور طرح‌های اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان سید علی صالح درخشان گفت: با بهره برداری از این اقامتگاه‌ها تعداد اقامتگاه‌های بوم گردی استان اصفهان به ۴۴۴ مورد رسید.

سید علی صالح درخشان افزود: سه اقامتگاه بوم گردی در شهر ابوزید آباد و روستای محمد آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل، ۲ اقامتگاه بوم گردی در روستای حسن آباد و شهر تیران از توابع شهرستان تیران و کرون، یک اقامتگاه بوم گردی در شهرستان شاهین شهر و میمه، یک اقامتگاه بوم گردی در شهرستان نایین و یک اقامتگاه بوم گردی در روستای دماب از توابع شهرستان نجف آباد به بهره برداری رسید.

او گفت: همچنین سه اقامتگاه بوم گردی در شهر‌های باردود و نطنز از توابع شهرستان نطنز، ۲ اقامتگاه بوم گردی در روستای قهی و شهر جرقویه و هشت اقامتگاه بوم گردی در روستا‌های مصر، فرحزاد، مهرجان، نصر آباد و عروسان از توابع شهرستان خور و بیابانک افتتاح شد.

درخشان افزود: همچنین یک اقامتگاه بوم گردی در روستای فاویان از توابع شهرستان گلپایگان، سه اقامتگاه بوم گردی در شهر‌های ونک و سمیرم و همچنین روستای ولدخانی از بخش پادنا، از توابع شهرستان سمیرم و سه اقامتگاه بومگردی در روستای صادقیه و فریدونشهر از توابع شهرستان فریدونشهر به بهره برداری رسید.

معاون سرمایه گذاری و امور طرح‌های اداره کل میراث فرهنگی استان گفت: با افتتاح ۲۹ اقامتگاه بومگردی در استان، ۵۳۱ تخت به ظرفیت اقامت استان افزوده شده و برای ۸۸ نفر به صورت مستقیم در تمامی مناطق استان به ویژه در روستا‌ها استغالزایی می‌شود.

 
انتهای پیام/م
 

افتتاح ۲۹ اقامتگاه بومگردی در استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.