استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی پرچمدار امت اسلامی در همه میدان‌ها است، گفت: به برکت عنایات الهی حرکت اسلام در دنیا پیش می‌رود و آینده از آن اسلام است.

 محمد کرمی در مراسم خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) در زائر سرای امام رضا (ع) زاهدان، اظهار کرد: خدمت رسانی به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) ارزش و جایگاه بسیار والا و ویژه‌ای دارد.

وی خدمت به زوار اربعین حسینی (ع) را توفیق الهی دانست و افزود: خداوند را بر این نعمت الهی و توفیق قرار گرفتن در مسیر اصلی انقلاب شاکر هستیم و باید از این فرصتی که در اختیار ما قرار گرفته است به بهترین نحو استفاده کنیم.

استاندار استان سیستان و بلوچستان با اشاره به جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه، تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی امت اسلامی مساله فلسطین و غزه است، کودکان زیادی مظلومانه به شهادت رسیدند و فجایع انسانی را توسط رژیم صهیونیستی شاهد هستیم، اتفاقی دردناک که برای بسیاری از کشور‌ها اهمیت ندارد.

وی بیان کرد: مسیر تحقق وعده الهی، دارای سختی‌ها و مشکلات بسیاری است که امروز ملت ما مشکلات را پشت سر گذاشته و وعده و فرمان الهی که همان انسجام و وحدت است بزودی تحقق می‌یابد.

کرمی گفت: امام حسین (ع) رمز و راز بندگی را به همگان آموخت، انقلاب اسلامی برگرفته از قیام عاشورا بوده و ما باید راه دلدادگی به خداوند متعال، حفظ و توسعه اسلام و اجرای عدالت الهی که راه امام حسین (ع) است را ادامه دهیم.

وی با اشاره به اینکه امام حسین (ع) با تمام وجود برای احیا و زنده نگه‌داشتن دین رسول الله به میدان آمد و همه زندگی‌اش را در راه اسلام و خدا فدا کردند، افزود: امام حسین (ع) از هیچ قدرتی نهراسید، چون به خدا وصل بود و کسی که به خدا متصل بوده یعنی همه عالم را دارد و عالم در ید و قدرت الهی است.

بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از زائر سرای امام رضا (ع) زاهدان
استاندار سیستان و بلوچستان به همراه، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از زائر سرای امام رضا (ع) بازدید و در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه اتوبوس زائران پاکستانی اربعین حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) شرکت کرد.
محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در جریان این بازدید طی تماس تلفنی با سرکنسولگری پاکستان، جان باختن تعدادی از زائران پاکستانی اربعین حسینی (ع) بر اثر سانحه تصادف اتوبوس حامل زائران در یزد را تسلیت گفت و ضمن ابراز همدردی و آرزوی رحمت واسعه الهی برای شهدای این حادثه برای مجروحان سلامتی و بهبودی هر چه زودتر را از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.

برچسب ها: استانداری ، زائرسرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار