عملیات آماده سازی سایت ۷۹ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن شهرستان مرزی میرجاوه همزمان با دومین روز گرامیداشت هفته دولت با حضور فرماندار، معاونان اداره کل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسوولان آغاز شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی این اداره‌کل برای اجرای عملیات آماده سازی سایت طرح نهضت ملی مسکن میرجاوه در نظر گرفته شده تا هر چه سریعتر شاهد ساخت واحد‌های مسکونی در آن باشیم.
ابوالفضل مهدیار ادامه داد: افق چهار ساله شهرستان میرجاوه در طرح نهضت ملی مسکن ساخت ۵۴۵ واحد ویلایی است که با اقدامات مطلوب انجام شده در زمینه الحاق اراضی به محدوده این شهر، زمین برای ساخت یک‌هزار و ۲۸۱ واحد ویلایی تامین شده است.
وی تصریح کرد: در سایت طرح نهضت ملی مسکن میرجاوه به مکان‌یابی مناسب اجرای طرح توجه ویژه شده تا با ساخت منازل یک طبقه حیاط دار توسط خود شهروندان منطبق با فرهنگ منطقه شاهد افزایش سرعت ساخت و کاهش هزینه این بخش باشیم.
معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: در تمامی سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن استان همزمان با ساخت واحد‌های مسکونی، ایجاد فضای سبز، مذهبی، آموزشی و درمانی برای سکونت مناسب شهروندان مورد توجه قرار گرفته تا شرایط برای زیست مناسبی متقاضیان فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار