فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ارزش بیش از ۱۹۵ میلیارد ریال توسط مرزداران استان خبر داد.

سردار رضا شجاعی فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مرزداران استان سیستان و بلوچستان موفق شدند در سراسر مرز‌های استان با اشراف اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی قاچاقچیان را زمینگیر و مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق را کشف کنند.

وی با اشاره به توفیقات مرزبانان طی این چند رشته عملیات مرزی، اظهار کرد: مرزبانان با اجرای تاکتیک‌های رزمی و عملیاتی علیه قاچاقچیان؛ ۹۳ هزار و ۱۴۰ لیتر فرآورده‌های سوختی، ۴ میلیون ۵۱۹ هزار و ۴۵۹ عدد انواع دارو، ۷۹۹ اقلام ضدفرهنگی، ۵۳۶ قطعه انواع لوازم یدکی خودرو، ۳ تن و ۵۴۵ کیلوگرم آرد، ۶ هزار و ۲۴۰ عدد انواع بطری نوشیدنی، ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر روغن خوراکی، ۱۳۰ عدد پرنده زینتی (طوطی) و ۵ قلاده میمون را کشف کردند.

این مقام ارشد مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف ۳۲ دستگاه انواع وسیله نقلیه و دستگیری ۱۷ قاچاقچی، افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش این محموله‌های قاچاق کشف شده ۱۹۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سردار شجاعی در پایان خاطرنشان کرد: در راستای مبارزه قاطعانه با مخلان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی، مجموعه مرزبانی استان تمام تلاش خود را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق، ایجاد و استمرار امنیت پایدار و پاسداری از قلمرو سرزمینی ایران اسلامی در جنوب شرق کشور به کار گرفته است.

برچسب ها: مرزبانی ، قاچاق کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار