فرماندار تفتان گفت: ۶۸ طرح عمرانی، شیلاتی، کشاورزی، مسکن و خدمات محرومان و اشتغالزایی در این شهرستان گرامیداشت هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

علیرضا شهنوازان گفت: برای اجرای این طرح اعتباری بیش از ۲۳۳ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال هزینه شده است.
وی ادامه داد: باید در کنار شهدای دولت؛ شهیدان رجایی و باهنر یاد و خاطره شهید راه خدمت آیت‌الله رئیسی را هم گرامی بداریم، زیرا در دوران ریاست جمهوری ایشان ادبیات خدمت‌رسانی به مردم عوض شد و اینکه امسال در هفته دولت ایشان در بین ما حضور ندارند، بسیار حزن‌انگیز است.
فرماندار تفتان بیان کرد: در هفته دولت ۶۸ پروژه عمرانی، خدماتی، راهسازی، مسکن، شیلات و ... به همت ادارات شهرداری، جهاد کشاورزی، کمیته امداد (ره)، بهزیستی و آبفا در شهرستان تفتان با حضور مسوولان استانی و شهرستانی افتتاحخواهد شد.
وی تصریح کرد: در شهرستان تفتان مانند سایر نقاط کشور اقدامات قابل توجهی طی این سه سال در زمینه‌های مختلف انجام شده است.
شهنوازان ادامه داد: در زمینه نهضت ملی مسکن اجرای پروژه نهضت مسکن ملی تعیین‌تکلیف شد که منتظریم خاکریزی و اقدامات شهرداری در فاز دوم انجام شود.
وی تاکید کرد: تفتان باید به عنوان قطب کشاورزی و گردشگری در کشور مطرح شود که این مهم علاوه بر همت مسوولان همت مردم این شهرستان را می‌طلبد و تا مردم پای کار نیایند مسیر نخواهد شد.
نماینده عالی دولت در تفتان یادآور شد: در بحث سرمایه گذاری در شهرستان نیز اگر مردم منطقه می‌خواهند زمینه اشتغال و سرمایه‌گذاری فراهم شود بایستی خود آنان نیز پای کار بیایند.
به گفته وی در بخش خرید تضمینی گندم و تولید سایر محصولات از جمله گلاب، گوشت قرمز، گل‌های زنگی، مرکبات کلزا، محصولات باغی و سیستم‌های آبیاری نوین شهرستان تفتان رشد قابل توجهی در سیستان و بلوچستان داشته است.
شهنوازان تصریح کرد: در بخش آب و فاضلاب نیز طی این سه سال اقدامات خوبی انجام شده که با حفر چاه، آب بیش از ۷۰ روستا پایدار شد و لایه‌روبی چاه‌های آب و قنوات روستا‌های شهرستان و توسعه شبکه فاضلاب شهری از دیگر اقدامات این حوزه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار