موجی گفت: ۷۲ موکب از گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه کازرون همزمان با اربعین حسینی به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

سرهنگ دوم پاسدار محمد موجی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: ۷۲ موکب از گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه کازرون همزمان با اربعین حسینی به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

او ادامه داد: از این ۷۲ موکب بیشترین آن‌ها در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی شهرستان کازرون از دوراه دریس به سمت امامزاده سید حسین در یک مسافت ۲۰ کیلومتری به جاماندگان اربعین حسینی خدمات رسانی می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان کازرون افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده برای پیاده روی اربعین حسینی هر ۲۰۰ متر یک موکب از گروه‌های جهادی برای عزیزان شرکت کننده در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی فعالیت خواهند کرد.

او تصریح کرد: موکب‌های بین راهی گروه‌های جهادی شهرستان کازرون با فعالیت‌های فرهنگی، هنری، پذیرایی و ایستگاه سلامت از زائران جامانده اربعین حسینی خدمات رسانی خواهند کرد.

سرهنگ موجی به فعالیت ۲ گروه جهادی در مسیر بین راهی در ایام اربعین حسینی برای زائران سرور و سالار شهیدان اشاره کرد و گفت: ۲ گروه جهادی با استقرار در خروجی شهر کنارتخته شهرستان کازرون و شهر نودان از شهرستان کوهچنار از زائران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) پذیرایی می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار