فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در دو شهرستان کازرون و کوهچنار به مقصد امام زاده سید حسین برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی گفت: شرکت‌کنندگان در این پیاده‌روی که بیش از ۶۰ هزار نفر برآورد می‌شود، که مسیر حرکت مردم در شهر در طول مسیر با موکب‌های مردمی از هر دو شهرستان کازرون و کوهچنار با برنامه‌های فرهنگی، زیارتی، تعزیه و پذیرایی جاماندگان اربعین حسینی را همراه می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اذعان داشت: عاشقان سید الشهدا پس از پیمودن مسیر پیاده روی در حرم امام زاده سید حسین به قرائت زیارت عاشورا و زیارت اربعین خواهند پرداخت.

او از پیش بینی وسایل نقلیه عمومی با هماهنگی سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی برای بازگرداندن شرکت کنندگان این مراسم خبر داد و بیان داشت: با توجه به وضعیت جوی و گرمای هوا در شهر کازرون و کوهچنار، وسیله نقلیه برای جاماندگان اربعین حسینی و عزیزانی که قادر به پیمودن مسیر پیاده روی نیستند در نظر گرفته شده است.

سرهنگ حیاتی تصریح کرد: در راستای فراهم شدن بستری برای حضور حداکثری عاشقان اهل بیت (ع) در پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی ساعت شروع مراسم پس از اقامه نماز صبح از دو شهرستان کازرون و کوهچنار در نظر گرفته شده است.

او برپایی مراسمات پیاده روی جاماندگان اربعین سرور و سالار شهیدان در همه نقاط کشور را عشق و دلدادگی، علاقه، شور و شعور حسینی به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) دانست و خاطر نشان نمود: همانطور که در روایات از معصومین (ع) آمده هیچ چیز نمی‌تواند این عشق و حرارتی که در دل مردم نسبت به سرور و سالار شهیدان ایجاده شده را خاموش نماید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون از عموم مردم خداجوی دو شهرستان کازرون و کوهچنار جهت حضور هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی دعوت به عمل آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار