امام جمعه شهرستان کازرون با بیان اینکه اربعین نماد حرکت جبهه مقاومت است، گفت: پیاده روی معنوی اربعین نمایش دینی و انقلاب خواهی امام حسین (ع) در مسیر عزت است. 

حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: در راستای تحقق دولت کریمه؛ دولت تلاش داشته باشد و به عنوان منتظران ظهور تحقق ساز دولت کریمه حضرت حجت (عج) باشیم.

امام جمعه شهرستان کازرون ادامه داد: اسلام و مومنین در دولت کریمه عزیز هستند و امورات دینی و مذهبی، عزت مسلمین در راس امورات دولت باید قرار گیرد.

او افزود: جامعه اسلامی عزت و آبروی خود را از خدا و رسولش گرفته است؛ راه امام حسین درس تربیت را به ما نشان می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین صباحی تصریح کرد: نفاق، کفر، شرک، خسران و زیان در دولت کریمه نیست و اولین اثر دولت کریمه وحدت است.

او اذعان داشت: دشمن به قصد تفرقه در بین مسلمانان وارد شده و از اول شیعه و سنی، راست و چپ در راستای تفرقه هست و همه باید خواهان وحدت جهت عزت باشیم.

امام جمعه کازرون اشاره کرد: امروز هرکس حرف تفرقه در جامعه بزند به عزت جامعه اسلامی ضربه وارد کرده است و جبهه کفر در برابر جبهه اسلام خوار ذلیل است.

او گفت: امروز یکی از معروفات کمک به دولت در راستای تحقق دولت کریمه و نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف جهت رسیدن به عزت است.

خطیب نماز جمعه کازرون بیان کرد: برای پیشرفت و آبادانی روزافزون اسلام جهت قدرت آفرینی اسلام در جهان وظیفه داریم در مسیر عزت حرکت کنیم.

او تاکید کرد: تا به حال در تاریخ وجود ندارد اسلام این قدر به اوج و اقتدار رسیده باشد و نشانه‌ی اقتدار نظام جمهوری ایران برای دنیا به اثبات رسیده است. 

امام جمعه کازرون گفت: لکه ننگ و سیاه پرونده اسرائیل غاصب در نسل کشی مردم غزه در تاریخ برای همیشه خواهد ماند. 

او خاطر نشان کرد: پیاده روی اربعین حسینی در کمال امنیت و اقتدار در حال برگزار شدن است و این حرکت جبهه مقاومت است که هیچ چیز مانع حرکت اسلام نخواهد شد. 

صباحی بیان کرد: پیاده روی معنوی اربعین نمایش دینی و انقلاب خواهی پیشرفت دین بیاد امام حسین (ع) در مسیر عزت است. 

امام جمعه شهرستان کازرون با توجه به رونق مراسمات عزاداری در اواخر ماه صفر در کازرون بر اهمیت شمردن هر چه بهتر روضه‌ها در منازل، کوچه ها، مساجد و حسینه‌ها تاکید کرد و یاد آور شد در آخر ماه صفر آجر و مزد دوماه عزاداری را از امام رضا (ع) طلب می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار