رییس کل دادگستری فارس به مشکلات ۲٠ زندانی شاغل در زندان عادل آباد رسیدگی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی رییس کل دادگستری استان فارس سرزده در زندان عادل آباد شیراز حضور یافت و از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

در این بازدید میدانی که با حضور ابراهیمی مدیرکل زندان‌های فارس، رضایی دانا مدیر زندان مرکزی شیراز انجام پذیرفت، از پروژه‌های عمرانی زندان و همچنین مجتمع اندرزگاهی نسوان همراه و اسحاق ابراهیمی توضیحاتی را پیرامون طرح‌هایی که در این موسسه کیفری در حال اجراست ارائه داد.

رئیس کل دادگستری فارس همچنین با حضور در بخش پذیرش و تشخیص زندان با تعدادی از زندانیان دیدار کرد و برای رسیدگی به مشکلات آن‌ها قول مساعد داد.
رئیس کل دادگستری استان هدف از این بازدید را بررسی وضعیت زندان به ویژه در ایام تعطیل و بعد از وقت اداری اعلام کرد و گفت: نظارت بر فرایند کار زندانبانی و نگهداری و ارائه خدمات اصلاح تربیتی مجرمان از جمله وظایف دستگاه قضایی است.

نماینده عالی قوه قضاییه در فارس افزود: خدمت به مردم تعطیلی ندارد و ما در حوزه دستگاه قضایی تلاش می‌کنیم ضمن استقرار عدالت در جامعه، از امنیت و آسایش مردم صیانت نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی افزود: وضعیت زندان‌های ما از حیث نگهداری مجرمان، تفکیک و طبقه‌بندی آنان، پرداخت به اقدامات اصلاحی- تربیتی و آموزشی و زیر ساختی مؤسسات کیفری شرایط مطلوبی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار